Spotify bedienen middels stuurbediening werkt niet !

Borrie1973

Actief lid
Heb een Octavia3 uit 2013 met een mdi aansluiting die gekoppeld is aan een iphone7 plus. Ik maak gebruik van spotify en wil die kunnen bedienen vanaf mijn stuur. Op dit moment gaat mij dit niet lukken, druk ik namelijk op de knop om next track te doen gaat hij mijn iPhone als iPod zien en pakt hij een track die fysiek op de iPhone staat, nietzijnde een track uit spotify. Ik kan wel een track wisselen via de iPhone zelf
Als ik nu mijn iPhone middels BT stream lukt het wel om spotify te bedienen met het stuur.

Weet iemand een oplossing om toch de stuurbediening te gebruiken met mdi en spotify???

andrehj

Forumguru
Ik vind het al knap dat je überhaupt Spotify kunt afspelen via de MDI... Ik wist niet dat dat kon.

Frank

Forumguru
Spotify met bv de Apple oortjes bedienen werkt ook niet (behalve pauze/stop). Ligt volgens mij aan spotify (of Apple), niet aan skoda

Borrie1973

Actief lid
Heb lange tijd de mdi connector gebruikt voor opladen, omdat ik er een verloopje van AliExpress aan gekoppeld had. Streamen deed ik met BT maar nu kan afspelen wel maar moet je de bediening via de iPhone doen☹️, pauze/stop werkt idd wel volgens mij

Bovenaan Onderaan