tiele004
Lid
Even rond gezocht op dit forum en internet, maar kan niet een goed oplossing vinden voor mijn probleem. Ik heb sinds kort een Superb II met de premium carkit erin. Ik gebruik hem in handfree profile modus omdat mijn Iphone geen RSAP ondersteunt. Geen probleem, ik kan alle functionaliteit prima gebruiken en SMS doen ik eigenlijk nooit.
Wat heb je dan voor probleem Guido? Nou, ik krijg vaak klachten dat ik slecht te verstaan ben. Mesen omschrijven het als een overstuurd geluid. Weet iemand hiervoor een oplossing en ben ik de enige met dit probleem?
Heb ik een topic gemist op dit forum verwijs me daar dan naartoe ajb, met diverse zoek opties kreeg ik ze niet boven water.
Alvast bedankt!
Wat heb je dan voor probleem Guido? Nou, ik krijg vaak klachten dat ik slecht te verstaan ben. Mesen omschrijven het als een overstuurd geluid. Weet iemand hiervoor een oplossing en ben ik de enige met dit probleem?
Heb ik een topic gemist op dit forum verwijs me daar dan naartoe ajb, met diverse zoek opties kreeg ik ze niet boven water.
Alvast bedankt!