Sproei instalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

chelle

Nieuw lid
ik heb met mijn fabia 14tdi van 2004/03 een probleem met de achterruitsproei instalatie.de leiding is ergens gebarsten namelijk onder de wagen ongeveer onder mijn stoel.vandaag even langs de garage geweest om te vragen hoe lang het zou duren om dit even te maken.ze wisten het niet juist maar zeiden wel dat dit een erkend probleem was.iemand hier een ervaring mee?

Fabia

† In Memoriam
Dat probleem ken ik, het is mijn twee keer overkomen. Alleen zat het bij bij ergens achterin de auto (Fabia Combi). Er was een verbingsstukje stuk de eerste keer en de tweede keer was het losgeschoten omdat het niet goed bevestigd was.

Het is een bekend probleem.
Als de leiding naar achter dicht vriest, loopt de druk tijdens sproeien op waardoor de slang losschiet van het reservoir.
Het luchtfilter uitbouwen en men kan erbij. Slangetje vastklikken en klaar.
Ik heb het ook een keer gehad bij mijn vorige Fabia Combi uit 2002.

guitar_billy

Senior Member
nou blijkbaar niet (genoeg). ben een paar weken geleden zelf op weg naar Tsjechie nog verrast in mijn Octavia die ik niet zo lang heb (tweedehands gekocht). gelukkig alles weer ontdooit /forum/images/graemlins/471.gif en doorgespoeld, maar nu zit er wel -30C puur in !! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

typisch Hollandse zuinigheid om het toch maar te verdunnen?????
/forum/images/graemlins/ahum.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan