Spyshots Yeti 2

Berry

Senior Member
Dit is een test mule dus is niet wat het zal worden
Kan ook de vergrote chineese versie worden

Rosinfield

† In Memoriam
Hij zal ongetwijfeld het nieuwe frontje krijgen en daarmee een groot deel van het eigene kwijt raken

Cordoba

Forumguru
Gezien de velgen, zal het inderdaad wel een Skoda zijn (lijken standaard LM Skoda-velgen zonder logo op het naafkapje). Overigens vind ik vooral het hooggeplaatste reservewiel op de achterdeur behoorlijk lelijk. Lijkt me ook lastig met het zicht naar achter, maar mogelijk dat dit reservewiel onderdeel van de vermomming is.

EdK

Forumguru
Ach dat van te voren op foto's conclusies trekken dat het niet meer smoelt en het niets meer is etc etc ben ik van afgestapt.
Hebben in verleden veel foto's gezien van pré modellen en ook het uiteindelijke smoelwerk en werd er ook gezegd van het valt tegen en ziet er niet uit etc ect.
En toen hij uiteindelijk in de showroom stond en je de wagen real kon bewonderen bleek hij er schitterend uit te zien.

Tsja 2D vertekend altijd tov 3D zullen we maar zeggen.
Dus kom maar op met het nieuwe smoelwerk van de Yeti in de showroom en dan doe ik pas een uitspraak of hij wel of niet mooi is.
En valt hij tegen wel dan rijden er nog genoeg Yeti's rond van oude model met weinig KM op de teller.

Captain Hook

Forumguru
http://www.autoevolution.com/news/spyshots-skoda-yeti-facelift-45513.html
skoda-yeti-sochi-2014-special-edition-unveiled-in-moscow-48853-7.jpg

http://www.autoevolution.com/news/s...special-edition-unveiled-in-moscow-48853.html

MaRco2

Forumguru
Dat geloof ik best, is natuurlijk afkomstig van de persafdeling.:)

Ik zag het hier nog niet staan.

Pendragon

Donateur
Ziet er goed uit! Natuurlijk blijft het weer jammer van die hoeken bij het kentekenbord, maar dat hebben alle nieuwe c.q. facelift modellen van Skoda. Ik mis de ronde lampen aan de voorkant niet. Vond ik persoonlijk juist het minst mooie aan de auto :)

EdK

Forumguru
Lees het alweer, geen echte Yeti rijders.
Denk dat de meerderheid van de Yetirijders de ronde lampen juist missen

Pendragon

Donateur
Klopt EdK, ik ben een echte Superb rijder. Maar ach, iedereen zijn ding toch...en laat die poll maar komen. Leuk!

Bovenaan Onderaan