Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, weet iemand of de stabilisatorstangrubbers voor van een O2 2.0TDI los zijn te vervangen of dat de stabi.stang in zijn geheel vervangen moet worden?
Heeft iemand ervaring / adres voor losse rubbers?
Ik heb last van een bijgeluid als de auto uitveerd onder last.
Ik dacht,al vervang ik die rubbertjes dan is dat in ieder geval uitgesloten als oorzaak.
Maar een hele stang vind ik toch net wat te duur om preventief te vervangen.(125euro ongeveer)
pak even een busje wd 40 en spuit deze op de stabi/rubbers en kijk of het probleem zich stil gaat houden. Misschien dat het daar wel in zit maar misschien ook ergens naders. denk aan veerpoot , draagarmen
Is dat gekraak van de draagarmrubbers niet een O2 kwaaltje? Die van mij doet dat al zo lang ik 'm heb (100.000km) en vorige week reed ik in een 1.2Tsi van een half jaar oud met 20.000km op de klok, die er ook al last van had.
Het is geen gekraak maar meer een rammel en alleen als ie voor uit z'n veren komt en als ik een beetje het gas erop heb.
Verdenk eerder een homokineet(heb pas geleden een lekke ashoes gehad en ik weet niet hoelang dat al was vandaar)
Zal er eens een ritje Vagtechniek aan wagen om te kijken wat zij zeggen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.