stadslichten vervangen

pverm

Lid
Hallo, :winkie:

In rijd een Superb II combi van 2010 en wil de stadslichten vervangen.
Is echter niet zo simpel als bij mijn oude passat. Ik krijg die fittingen er niet uit met de hand, slecht bereikbaar en kan de fitting er niet uit trekken. Zitten echt vast, moet ik deze draaien, ik probeer ze er simpelweg achterwaarts uit te trekken maar geen succes. :mad:

Heeft er iemand een tip :icon_smile_question, voordat ik iets beschadig.

Groeten,

Peter

Noord26

Forumguru
Mij is het ook niet gelukt. Auto stond in zijn vrij en begon gewoon naar achter te rollen, omdat ze zo verdomd vast zaten..

Het moet toch echt kunnen met de vingers. Ik heb het ook op het forum gepost een paar maanden geleden omdat het me ook niet lukte. Probeer de kabeltjes vast te pakken zo dicht mogelijk bij de fitting. Trekken, druk opvoeren en heel even kort echt hard trekken!
Don't worry, kabeltje zitten erg, maar dan ook erg goed vast! Ik zou het nog eens proberen, bij mij was het ook de 2e poging raak;)

EdK

Forumguru
Mij is het ook niet gelukt. Auto stond in zijn vrij en begon gewoon naar achter te rollen, omdat ze zo verdomd vast zaten..
dat is wel een verdomd sterk verhaal hoor !!
Zo sterk dat het bijna ongeloofwaardig overkomt

Ericw

Forumguru
Gisterenavond heb ik ze vervangen voor LED's.
Zitten inderdaad behoorlijk vast............Je moet er hard aan trekken om ze over een randje te krijgen en komen ze er zo uit. :)

Noord26

Forumguru
De monteur waar ik het toen heb laten moeten doen bij de dealer liep tegen hetzelfde aan.

Ik begrijp heel uw 'nuttige' aanvulling van deze opmerking níet.

Bovenaan Onderaan