staking bij SKoda in Tsjechië

Dat is leuk nieuws, mijn nieuwe O2 stond voor deze week in de planning.
Het word spannend wanneer ik de auto dan wel zal krijgen.

wow, ben ik blij dat mijn RS vorige week bij de importeur is neergezet.....
1-juni mag ik er helaas pas in gaan rijden :(

Ernie01

Nieuw lid
Grrrrr. Door een fout van Leaseplan is mijn bestelling 2,5 week geleden niet doorgegeven, krijg ik net te horen. Dat gaan ze nu in orde maken. Lekker dan met de staking erbij....... SNik. :mad: :mad: :mad:

Ik ga voor de Octavia Business Edition Anthracite Grey met als extra's Privacy Glass, Trekhaak en Pioneer HD3BT (2 DIN navigatie/entertainment unit)

MarcoF

Lid
Heeft iemand al een idee hoe het er voor staat? De eerste berichten dateren reeds van 17 april namelijk..?

Mijn auto zou week 18 geproduceerd worden...van de week bij de dealer geweest waar ze me vertelden dat ie nog steeds week 18 stond... 't was helaas al wel week 19!

Van mij mogen ze weer aan het werk... :) maar ben het er wel mee eens dat als een bedrijf dikke winst maakt, de mensen die er voor zorgen daar wel in mee mogen delen!

Ernie01

Nieuw lid
Grrrrr. Door een fout van Leaseplan is mijn bestelling 2,5 week geleden niet doorgegeven, krijg ik net te horen. Dat gaan ze nu in orde maken. Lekker dan met de staking erbij....... SNik. :mad:

Ik ga voor de Octavia Business Edition Anthracite Grey met als extra's Privacy Glass, Trekhaak en Pioneer HD3BT (2 DIN navigatie/entertainment unit)

Snik vandaag bevestiging van Leaseplan. Levering week 31. En ik had nog zo gehoopt mijn speeltjes tijdens de vakantieritten uit te kunnen proberen. :407::shocked:

MarcoF

Lid
Snik vandaag bevestiging van Leaseplan. Levering week 31. En ik had nog zo gehoopt mijn speeltjes tijdens de vakantieritten uit te kunnen proberen. :407::shocked:

Gatverdarrie!

Niets zo irritant als wachten op leuke dingen natuurlijk, ken het gevoel.
Maar aan je bericht te zien (10 mei) is de bestelling nu pas is doorgegeven en is week 31 de leverdatum....das 12 weken als ik het goed heb (eigenlijk 11, laatste verdwaalde dagen niet meegeteld)...das op zich niet veel uitzonderlijker dan de 8 tot 11 weken wat op dit moment normaal is.

Neemt natuurlijk niet weg dat dat nog heeeeel lang duurt! Ik leef met je mee! (jullie ook beetje met mij svp :) )

MarcoF

Lid
Zojuist telefoontje gehad van de dealer; hij is onderweg en kan elke dag nu afgeleverd worden. Dat maakt de levertijd op ongeveer 9 weken.

Blijkbaar zijn ze weer aan het werk :)

robertko

Nieuw lid
Mijn o2 is besteld in week 12. Begin april brief gehad waarin stond dat de auto deze week werd verwacht. Net naar de dealer gebeld...verwachte leverdatum is week 24/25.

Bovenaan Onderaan