Standaard radio/cd in Octavia RS

Hallo,allemaal.

Ik heb een RS zien staan bij een dealer waar de gehele standaard radio/ CD-speler incl. aluminium console ontbreekt !!!!!!:407:
Vreemd verhaal niet ??????
Dat is natuurlijk zonde en nu is mijn vraag of de parkeersensoren ook via deze originele radio/CD speler werken ivm. het schermpje in de radio/ CD-speler of geeft de parkeerhulp alleen maar een geluidssignaal ????
Graag hoor ik een reactie hierop voor ik verder ga met deze Octavia. Alvast bedankt.

Groeten van Gert.:bye:

Huyzen

Lid
Ik weet niet welke radio standaard wordt geleverd bij de RS, er zijn wel radio's (Stream geloof ik) waar je op het scherm ook de weergave van de parkeerhulp ziet. Zelf heb ik een Columbus-systeem gekozen en heb dus alleen de geluidssignalen. Werkt prima overigens!

Hallo.

Bedankt voor de reacties . Het blijft een raar verhaal, dat dat er bij de inruil niet inzat.
Dan ben je als verkoper ook niet helemaal fris volgens mij.
Kost wel een paar centen, denk ik zo.
We gaan eens verder kijken.

Groeten van Gert.

Aiii

Lid
Zo heel raar hoeft dat niet te zijn. Als er bijv. een Columbus inzat is het goed mogelijk dat de vorige eigenaar ervoor gekozen heeft deze los te verkopen in de hoop meer geld te krijgen dan inruil met columbus was t.o.v. inruil zonder columbus. Aangezien die dingen in alle VAG auto's te plaatsen zijn is het zeer makkelijk die te verkopen voor een aardig prijsje.

Hallo.

Dat zou inderdaad kunnen, maar dan vind ik de RS nog wel aan de prijs omdat ik dat er nog even bij moet kopen.
Maar ik heb geen haast, dus misschien zakt de prijs nog wel.

Groeten van Gert.

Rallye

Forumguru
Dit zal hem zijn.

De speaker van de PDC zit volgens mij in de linker deurstijl. De piepjes doen het dan dus zonder radio nog gewoon. Je hebt alleen geen schermpje, daar zal je een Stream (zoals standaard in de RS), een Columbus (de moderne navigatie), of misschien een Audience (de luxere radio) voor moeten kopen.

Hoi.

Bedankt voor de info en het is inderdaad die RS.
Ik vind de prijs ook nogal hoog voor een RS van die leeftijd.
Afwachten nog maar even.

Groeten van Gert.

maf

Lid
mijn oude RS combi, oktober 2006 met 64.000 op de teller is voor meer dan 20.000 weggegaan.

Aiii

Lid
Heh, en ik dacht juist bij mezelf dat ik em best goedkoop vond. Bijna 3 jaar oud en al 14k minder dan de nieuwprijs is niet verkeerd, toch?

Zeker als ie maar 40k op de teller heeft.

Hoi.

Dan heb ik het misschien helemaal fout, maar ik dacht dat deze prijs best wel hoog was.
Maakt niet uit, want zonder de radio/ CD -speler ga ik hem niet kopen.
De dealer wilde verder niet zakken met de prijs, dus dan gaat het over .
Maar MAF heeft het over een combi, die voor meer dan € 20.000,- weggegaan is.
Combi is natuurlijk € 1000,- duurder dan de Hatchback , dus daar heb je al een verschil.
Misschien nog extra's op de RS van MAF destijds ????
Gaat de prijs ook weer omhoog natuurlijk.

Groeten van Gert.

Bovenaan Onderaan