@dbraakman
punt 1 -4 = ja
Ik heb alleen ios 4.3.3
@Canon-eye
- dat ik via Phone Book alleen de nummers van de laatste 4 of 5 gevoerde gesprekken kan doorscrollen en niet de rest van m'n nummers kan benaderen.
Klopt, heb ik ook.
- dat ik in het menu naar "Back" kan gaan, maar als ik dan op het wieltje druk gebeurt er meestal niets (de Maxidot blijft in het menu hangen). Oplossing: terug naar het phonebook, een nummer kiezen door op het wieltje te drukken en nog tijdens het kiezen via de stengel op "End call" te drukken voordat de verbinding er is (want ik wou helemaal geen gesprek) - dán kom ik in het startscherm, en als ik dán lang op het onderste deel van het wipknopje druk komt de Maxidot terug met wat ik eigenlijk wil zien (meestal het verbruik).
En bij al die handelingen zit je naar de Maxidot te loeren inplaats van op de weg te letten. Lekker veilig, zo'n handsfree set..
Je moet ook op het knopje rechts drukken als je op back staat, werkt niet met het wieltje.
Wat nou wel weer handig zou zijn is dat je vanaf de 1e psotie in die lijst naar boven kan scrollen en dan meteen op de laatste terecht komt.
- dat mijn vrouw, als zij start en wegrijdt terwijl ik (bv. op de oprit) binnen het bereik ben en mijn telefoon zich heeft aangemeld, verder de hele rit tegen een schermpje "connection lost" zit aan te kijken dat je niet wegkrijgt (tenzij je stopt, contact afzet en opnieuw start). Ik heb het gesimuleerd door zelf tijdens de rit mijn telefoon uit te schakelen (nee, ik stond stil met doorlopende motor) en ik krijg het niet voor elkaar.
Ken ik maar hij gaat bij mij vanzelf op zoek naar een telefoon na een minuut of wat.
Dat met dat wieltje de ene keer wel en dan weer niet is zwaar irritant maar went wel.
In principe gebruik ik het wieltje om via voice command het gesprek op te zetten.
Beeindigen doe ik via de iphone of via het knopje rechts.
Heb je die voice command onder de knie dan heb je bijna nooit je telefoonboek nodig.
Wat wel zeer hilarisch is, is dat wanneer je de taal op engels hebt staan, je ook alle namen op zijn engels uit moet spreken.
Mijn kinderen vinden dat zeer grappig.
Ohja, gaat de telefoon over en pak ik die op via de iphone dan gaat hij automatisch van de handsfree af.
(zie je ook in het display) Dan kun je dus prive bellen zonder dat de hele auto mee kan genieten.
Als je dat niet weet dan zoek je je rot waarom dat gebeurt.
Maar ik meen mij te herinneren dat er iemand uit dit forum n contact is met Pon om de functionaliteit van het wieltje en het knopje beter op elkaar af te stemmen.
Het is verre van logisch dat je soms het wiletje wel en soms niet kan gebruiken.
Afgezien van de eigenaardigheden werkt de kit prima, goed geluid en de microfoon werkt ook prima.