Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ashanti heeft het toch over het start/stop systeem en niet over een koude start?
Er staat waarschijnlijk in je boekje wat er allemaal aanwezig moet zijn om het te laten werken. Dat is oa voldoende accuspanning. En met dergelijke kou staan er normaal behoorlijk wat grote stroomverbruikers aan in de auto.
@ Ashanti. Staat in de info die je bij de auto had moeten krijgen. Er zijn voorwaarden waaraan voldaan moet worden voor het start/stop systeem werkt. Daar zit o.a. een warme motor bij (niet echt warm genoeg naar mijn smaak maar ok) en niet te veel ventilatie vraag. (om te verwarmen/koelen) etc
Bij mij heeft de afgelopen week een enkele keer gewerkt, maar meestal blijft de motor gewoon lopen. Dit wordt ook netjes aangegeven in de maxidot. In de handleiding (die ik niet paraat heb) staat een flinke lijst van voorwaarden waaraan voldoen moet zijn, met deze koude zal het best lastig zijn om aan alle voorwaarden te voldoen.
BEn gerust.
Er is een duidelijke relatie met stroomverbuikers, fan hoog, lichten aan etc... Met alles uit doet ie het inderdaad wel bij -5.. Spanning zal net te laag zijn op dat moment om SS systeem te gebruiken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.