leonpard
Actief lid
Ik rij nu drie weken naar volle tevredenheid in mijn nieuwe O3FL combi 2.0 TDi met DSG-6. Alleen met het Start / Stop systeem kan ik nog geen vriendjes worden. Als ik remmend naar de stopstreep rol, schakelt de motor (heel) af en toe al uit voordat ik stil sta. Ook komt het voor dat de motor stopt als ik stil sta en de rem intrap, na enkele seconden slaat de motor weer aan en enige tijd later slaat hij weer af. Het is niet zo dat dit door blijft gaan, na de 2e keer stoppen, blijft de motor uit totdat ik de rem loslaat. Dit doet hij trouwens ook als ik de handel in de stand P zet en de rem loslaat.
Ook kan ik verhinderen dat de start / stop aanspreekt, door de rem te doseren. Als ik de auto wel op zijn plek hou, maar de rem niet volledig intrap, blijft de motor draaien.
Ik heb dit al terloops bij de dealer gemeld en blijf het in de gaten houden. Zijn er meer ervaringen als deze??
Ook kan ik verhinderen dat de start / stop aanspreekt, door de rem te doseren. Als ik de auto wel op zijn plek hou, maar de rem niet volledig intrap, blijft de motor draaien.
Ik heb dit al terloops bij de dealer gemeld en blijf het in de gaten houden. Zijn er meer ervaringen als deze??
Laatst bewerkt: