Status roetfilter niet zichtbaar in Mijn Skoda app

jeroenschmidt78

Actief lid
Hoi allemaal,

Sinds 2 weken gebruik ik de Mijn Skoda app na de achteraf inbouw van de module voor € 99. Nu vroeg ik me af of andere gebruikers die een diesel rijden de status van het roetfilter beschikbaar hebben in de app? Bij mij is deze net als de bandenspanning grijs met als opmerking dat de informatie niet beschikbaar is.

oco1979

Forumguru
zou handig zijn.
Meestal is dat bij duurdere diagnosetoestellen of vag com en vcds enz.. dat je deze kan zien.
Obd apps op gsm geen succes mee(ik toch niet)

Rallye

Forumguru
Als anderen het wel hebben zou er iets mis kunnen zijn. Hebben die anderen dezelfde Skoda of hetzelfde bouwjaar als jij hebt?

jeroenschmidt78

Actief lid
Het betreft een O3 1.6 Tdi (Motorcode CR) met 77 kw (105 pk) van 10-2013
Omdat ik niet weet of anderen de status van het roetfilter wel kunnen zien heb ik dit topic gepost. Wie heeft dezelfde configuratie als ik en ziet het wel??

HarrieSkoda

Forumguru
Niet om je topic weg te kapen, maar wat kun je precies allemaal met 'mijn Skoda'?

Ik hoop in ieder geval dat je het antwoord op je vraag kunt krijgen!

Joh@n

Forumguru
Hier ook geen status te zien voor het roetfilter en bandenspanning MY18, O3 FL. Lijkt mij dus een standaard "probleem".

jongetje

Forumguru
De banden"spanning" wordt niet gemeten. Er wordt bijgehouden hoeveel omwentelingen de wielen tov elkaar maken. Als dat afwijkt gaat het lampje branden.

Bij mij is het ook allebei grijs in de app. Misschien dat het bij VW (heeft dezelfde app) of bepaalde modellen anders werkt en je het wel kunt zien. Net als dat je een elektrische handrem moet hebben om die status te kunnen zien.

Bovenaan Onderaan