Stekkerdooshouder metaal

Hallo forumleden,

Ik heb een probleem: Ik wil graag op mijn Skoda Octavia een trekhaak monteren.
Deze heb ik dan ook 2de hands op de kop weten te tikken. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat er geen houder (metalen plaatje) op geschroefd zit voor de aanhanger stekker op te monteren.
(het betreft hier een originele Skoda OEM trekhaak).

De vraag: Zou iemand op het forum voor mij de maten van het plaatje kunnen opmeten zodat ik dit dan kan laten lasersnijden ?

Zoals hier beneden op de foto te zien is, het plaatje van een originele Skoda trekhaak.

Foto.jpg Foto1.jpg

Cordoba

Forumguru
Stomme vraag misschien, maar kun je niet gewoon aan de hand van de afmetingen van de stekker en de trekhaak zelf een tekening maken voor dat plaatje?

• Leuk
Waarderingen: EdK

Canon-Eye

Forumguru
Lijkt me vooral een kwestie van de stekkerdoos met een potloodje omtrekken, uitlopertje eraan om 'm aan de haak te kunnen vastzetten en achteraf de gaatjes op de goeie plekken boren...?

Het probleem is dat ik op dit moment nog helemaal geen stekkerdoos heb.
De kabelboom is besteld, en ik wil gewoon op voorrand een plaatje kunnen maken.
Dus op dit moment heb ik niet de juiste gegevens om al te beginnen.

Ik ga ook even een mail sturen naar de persoon waar van ik hem gekocht heb.

Als ze inderdaad te koop zijn dan geeft dat natuurlijk mijn voorkeur.

Ik dacht dat je deze plaat compleet met de trekhaak moet bestellen en dus geen los artikel is.

WV62

Lid
Ff Google op.montageplaat caravanstekkerdoos vanaf € 2,50 te koop

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
stekkerdoosplaat trekhaak

Gooi bovenstaande tekst maar eens in google

En kijk daarna ook eens in de " meet en greet " je daar voorstellen word ook zeer op prijs gesteld door vele leden...

Rataplan

Forumguru
Stekkerdozen ook...
Ook...

Ik heb mijn Defender opnieuw opgebouwd. Kabel geheel vervangen en bijbehorende een 13-polige stekkerdoos en extra’s zoals aansluiting op dynamo om de accu van de kipper tijdens het rijden op te laden. De rest van het electra zal ik je besparen, maar er zijn een heleboel meer kabels, relais’ en schakelaars erbij ingebouwd. Veel meer dan af-fabriek.

Bovenaan Onderaan