Stel eens voor ..

Beste Leden,

In het kader van het voorstelrondje even een korte introductie.

Sinds enkele weken ben ik de trotse bezitter van een nieuwe Kodiaq Sportline 7P 1.5 TSI - kleur Black Magic Mica. Aangeschaft via Skoda Rijnwoud te Rotterdam. Het betreft een Tsjechische 'geïmporteerde' auto die 1200km op de teller had, maar daardoor prijstechnisch erg aantrekkelijk. Scheelt net even het bedrag dat je normaal kwijt bent bij de aanschaf van een nieuwe auto en vervolgens de showroom uit rijdt.

Voorafgaand aan de aankoop en ook daarna volg ik dit forum vanwege de kennis die er heerst qua ervaringen en adressen voor accessoires, tuning, etc.

Ik ben nog voornemens om een tuningpakket aan te schaffen, maar de overname van de garantie zit er helaas niet meer in bij tuningsaanbieders ... dus ik volg de ontwikkelingen op de voet.

Ook leuke andere verfraaiingen ben ik zeker voor in!

Tot zover!

Mvg. Werner

hemi24

Forumguru
Welkom Wegener!
Zit er qua uitrusting nog veel verschil tussen een NL of een CZ Sportline?

Welkom Wegener!
Zit er qua uitrusting nog veel verschil tussen een NL of een CZ Sportline?

Oeii, dat is een lastige vraag! Aan wat voor soort opties zit je te denken? Dan kan ik aangeven of ze er op zitten!

Welkom Werner.
Heb jezelf zo'n mooie garage of is dat bij een bedrijf?

Dat is bij een bedrijf in Dordrecht. ( JD Restyle ) Die heeft een ceramische coating aangebracht! Echt een aanrader!

Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
MySkoda is een andere app als MijnSkoda...

upload_2020-7-14_12-3-47.jpeg

De laatste werkt met een module die naderhand bij de Nederlandse importeur wordt ingebouwd...

Heb jij nog wel 2 paraplu’s, het uitneembare lampje in de kofferbak en de deurbeschermers?
( al kan dat ook meer afhankelijk zijn van bouwjaar dan van het land... )

Je hebt gelijk! MijnSkoda app geeft bij registratie aan dat ik geen 'connected' voertuig heb op basis van het kenteken.

Mijn Kodiag is van 05-2020 en heeft 1 paraplu, géén uitneembaar lampje en géén deurbeschermers.

Is die module voor MijnSkoda nog achteraf in te laten bouwen / softwarematig aan te passen?

Bovenaan Onderaan