Stel je voor zeg....

kansberg

Forumguru
Hallo beste Skodaforummers,

Zoals beloofd plaats ik nog even een voorsteltopic in de juiste rubriek. Mijn nickname is Kansberg en dat is een compilatie van de achternamen van mijn vrouw en mij. In het echte leven heet ik Albert en ben op dit moment van schrijven 52 jaar. Wij wonen in het prachtige Epe op de Veluwe en zijn ruim elf jaar getrouwd.

Ik ben al bijna 20 jaar werkzaam in de onderdelenvoorziening voor de autobranche bij een bedrijf waarvan ik de naam niet zal noemen maar wel marktleider in Nederland is. Auto's en veel wat er mee te maken heeft is mij dus niet onbekend. Het is ook min of meer m'n hobby, al heb ik er meerdere.

Destijds ben ik lid geworden omdat ik besmet was geraakt met het Skoda virus. Al snel volgde de aankoop van een Superb en ondertussen geniet ik alweer zo'n slordige 10 maanden van dit forum en de Superb uiteraard.

De auto: Skoda Superb II Combi 1.6 TDI Ambition Businessline met diverse opties, zie mijn 'handtekening.'
Het bouwjaar is 2011 en inmiddels staat er zo'n 145.000 km. in de maxidot. Op 1 juni 2014 hebben wij de auto gekocht met een km. stand van 130.000 km. De Superb is inmiddels geholpen aan z'n amandelen en ademt alleen nog door z'n neus. Ook is er een manege paarden extra onder de motorkap gebouwd.

Ik vind het ontzettend leuk om ervaringen en tips te delen op dit forum waar ik tot dusver alleen nog maar leuke en aangename mensen ben tegen gekomen met gevoel voor humor en zit er vrijwel dagelijks achter. De laptop staat altijd op de eettafel en werp er heel regelmatig een blik op om te kijken of er alweer nieuwe topics of reacties zijn. Vaak klim ik dan ook gelijk in de pen en vaak moet je me niet te serieus nemen, dat doet zelfs m'n vrouw niet. Soms wel gelukkig :bloos:.

In de hoop u voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik :D

Groeten,

Albert.

Joske

Forumguru
Alsnog welkom Albert ;)

ondanks dat je hier nog "maar" een 9 maanden vertoeft... lijkt het alsof je altijd al onderdeel van het Skodaforum-meubilair.nl geweest bent. En dat mag je (uiteraard) opvatten als een compliment! :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
Hoewel het (denk ik) niet meer nodig is, toch van harte welkom Albert. Je weg heb je ondertussen ook wel gevonden op het forum, en je lijkt te hebben begrepen dat je de paarden niet achter de kar moet spannen, maar ervóór.

Ridley

Forumguru
Welkom Albert, altijd fijn jezelf voorstellen aan je familie die je al je hele leven kent (althans, zo voelt dit natuurlijk )

Bovenaan Onderaan