Stel je voor...

Kiekerjan

Forumguru
Hallo,

Eerst even voorstellen: ik ben Kiekerjan.

Mijn eerste Skoda ( Octavia Greenline Businessline 1.6 TDI ) gekocht op 8 februari 2014.

Zaterdag 22-2 gaan we hem halen.

Kan niet wachten....

henriz

Forumguru
Stel je voor... dat je een nieuwe Octavia bestelt en dat je 'm dan 2 weken later kunt ophalen. :tegek:
Wouw!

Kiekerjan

Forumguru
@henriz, was voor mij ook een verrassing! Ik ging eigenlijk voor een voorraad ABL en kwam thuis met een GBL..

Mij hoor je niet klagen!

BcB

Forumguru
Een draagtijd van 2 weken???? :sterretjes: Ik heb nog steeds striemen van 5 maanden. Goed gedaan Kiekerjan!

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum Kiekerjan. Het aftellen is begonnen, nog even wachten op het startschot en dan kun je gaan genieten.

CDK

Forumguru
Welkom hier! Je maakt menigeen jaloers met een levertijd van 2 weken....., dat doe je goed! Gefeliciteerd met je Octavia, veel (rij)plezier toegewenst!

Kiekerjan

Forumguru
Een Greenline kopen? Dat is pas zeldzaam!

Tsja, qua uitvoering doet hij (bijna) niets onder voor een Ambition Businessline.

En aangezien ik voor mijn werk (nog) geen auto nodig heb, mag ik hem zelf betalen.

Heb het er graag voor over!

henriz

Forumguru
Heb je een auto ingeruild? En een beetje goede prijs voor gekregen? Heb je korting bedongen?
Een Businessline heeft weinig marge voor de dealer, dus ik ben wel benieuwd wat je eruit hebt gekregen.

Bovenaan Onderaan