Stel je voor

Niet erg origineel misschien, maar mijn naam is ook Robert en ik ben ook werkzaam in de IT. Heb echter niks met sigaren dus zo kan ik niet verwisseld worden met mijn naamgenoot die zich vlak voor mij heeft voorgesteld.

Volgende week wordt mijn eerste Skoda besteld. Het is een zwarte Octavia Businessline Combi 1.2 TSI 105pk DSG-7 Ambition geworden. Voor mijn keuze heb ik veel gelezen hier op het forum waardoor mijn keuze niet op de Elegance is gevallen vanwege de diefstalgevoeligheid van de navigatie. Tevens hulpveren achter laten monteren omdat ik op vakantie naar Frankrijk niet met de trekhaak over de grond wil rijden.

De laatste jaren heb ik Opel Zafira gereden. Het enige wat ik daarvan echt zal gaan missen is de hoge instap (ik ben 2.02m). Maar dat zal ook wel wennen.

Groeten,
Robert

rweersch

Actief lid
Welkom ;)

't Is wat met die Roberts he? :2133:
Eigenlijk wil ik precies dezelfde auto, maar dan met de gewone 6-bak.

Gieliovd

Forumguru
Nog zo één ;)

Welkom Robert! Mooie wagen hoor... en die 1.2 is erg populair! Met DSG nog wel... Ik zou er graag eens mee rijden. Zo'n klein turbomotortje met zo'n grote slee.

Veel plezier alvast!

nemo

Senior Member
Wat een vooruitgang, van een Zafira naar een octi!! Zal je niet tegenvallen!
Succes met wachten.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . Een verstandige keuze heb je daar gemaakt en je verstand is ook eindelijk gekomen om van dat vervelende merk "slopel" af te komen . Je zult er wel in passen in je octi , er zijn hier mensen van 2.10 m en die geraken ook in de octi , ze hebben een klein beetje last van hun knieën meen ik mij te herinneren .

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Robert, welkom bij de club en de weken vliegen voorbij ! Behalve als je zo lang moet wachten, een week of 10 ?? Succes !

Bovenaan Onderaan