Columbus Stemcommando's Columbus

ljo13

Lid
Heeft er iemand een lijst met stemcommando's voor de Columbus? De mijne is net geleverd en ik probeer een beetje uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn :D

Xander

Senior Member
Als je op het "stemcommando" knopje op het stuur drukt krijg je ook in het groen op het scherm te zien wat je kunt zeggen allemaal.

ljo13

Lid
Klopt maar ik vind het allemaal nogal beperkt, dat zou in principe toch iets uitgebreider kunnen. In elk geval al tevreden van wat ik nu heb gebruikt. Alleen jammer dat je bij het zeggen "Navigeer naar "adres" nog twee keer moet bevestigen voor hij effectief begint met navigeren. Eerst bevestigen dat hij het juist heeft begrepen en dan nog eens bevestigen dat hij mag beginnen met navigeren.

Xander

Senior Member
Volgens mij worden alle commando's in beeld getoond, maar wel alleen van de functie die dan actief is. Dus er worden andere commando's getoond als navigatie aanstaat, dan wanneer bijvoorbeeld de radio actief is.

Je kunt ook iets van "help" zeggen dacht ik. Dan wordt er gezegd wat de mogelijke commando's zijn.

Mss off topic, maar dan kan mss iemand mij in de goede richting wijzen.
Ik overweeg de aankoop van een superb combi 2 met Columbus. Het zou gaan over een wagen die in Wallonië (franstalig België) in gebruik is. Ik vermoed dat het menu vrij makkelijk in NL te plaatsen is, maar gaat dit ook met de stemcommando's? Met mijn Ford Fiësta is dit nl. niet mogelijk, ook niet door de garage.

Mvg
stijn

Bovenaan Onderaan