Stil pinkergeluid

Bij mijn Octavia 1 was de pinker heel duidelijk hoorbaar. Bij mijn Octavia 2 is het pinkergeluid véél stiller...hebben jullie dat ook ?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Wat is een pinkergeluid?????????????

[/ QUOTE ]

De van dale en zelfs google weten het niet! /forum/images/graemlins/confused.gif

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Island_Metallic</font><hr />

Bij mijn Octavia 1 was de pinker heel duidelijk hoorbaar. Bij mijn Octavia 2 is het pinkergeluid véél stiller...hebben jullie dat ook ?

[/ QUOTE ]

Ja, al is mijn vergelijk een Volvo V70...

Rij toch redelijk vaak een afrit op waarna ik direct links moet terwijl mijn 'pinker' nog op rechtsaf staat.....

LenK

Forumguru
Moet je eens je gordel niet om doen en dan gaan rijden dan pinkert ie helemaal niet meer, dan heeft ie het te druk met plingen.

Ik ben er toch wel blij mee hoor. Alle geluiden zijn stukken zachter als die van mijn vorige auto. Dat was een Fabia uit 2001, als die een signaal wilde geven klonk er een heel felle pieptoon, schrikken ook nog na 4 jaar zelfs. Nu een O2, wat een zaligheid zeg.

oeps...iets te vlaams geweest...richtingaanwijzer natuurlijk. /forum/images/graemlins/24.gif Dus voor alle duidelijkheid : het geluid dat je hoort als je de richtingsaanwijzers gebruikt.

Fabia

† In Memoriam
We waren er ondertussen al achter gekomen. Weer wat geleerd /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan