Stoelen met zitverwarming achteraf zetten?

Twincam_be

Senior Member
Kan ik stoelen met zitverwarming achteraf zetten en wat heb ik er dan voor nodig buiten climatronic met zitverwarmingknopjes stoelen met zitverwarming?

B.Stuurder

Forumguru
De meeste leder inbouwers leveren stoelverwarming. Dan heb je meestal niet de originele knopjes of je moet ze zelf regelen, dan sluiten ze dat aan voor je.

B.Stuurder

Forumguru
Dat zou ik niet weten, maar het lijkt mij dat het niet uitmaakt of je OEM verwarming of After Market verwarming aanstuurt.

Twincam_be

Senior Member
Zijn er ergens afbeeldingen van originele onderdelen wat ik allemaal nodigheb. Handleiding liefst origineel

Octaaf

Forumguru
Ga je ook de achterbank doen? Ben daar wel nieuwsgierig naar! (liefst in 2 delen, met 2 schakelaars bij de "asbak" aan de middenarmsteun)

Twincam_be

Senior Member
wil alles origineel houden. dus originele zwarte lederen zetels met blauw alcantara. voor en achterzetel verwarming. moet dan climatroniq met zetelverwarming voor zoeken en originele schakelbak achter de armsteun en originele zetelverwarmingskabels (als ze er al ni liggen?) weet iemand hoe ik de achterste zit kan openplooien?

oco1979

Forumguru
succes met deze project :koffie:
bij mij origineel,moet zeggen super in de winter,kan dat niet verwacht,voora in de rug die warmte :thumbsup:
knikkers en co warmen ook op en muis niet vergeten :deuk:

aiva tco adoks

Forumguru
Ik zou een origineel interieur zoeken zowel voor als achter verwarming. Misschien past een superb3 interieur wel?
Als je toch alles los en open hebt moet je het gelijk goed aanpakken.

Als jij nou een duidelijke how to schrijft ;) dan kan ik er over nadenken om het ook te gaan doen:D

Bovenaan Onderaan