Ik heb sinds 1 maart jl, mijn eerste Skoda Octavia Combi (nieuw, lease) na jaren Citroën te hebben gereden (tweedehands, oud). Ik kan op dit moment alleen nog maar zeggen: helemaal happy. Het is een zwarte 1.6 TDI Arctic, met als extra's zonnedak, elektrische ramen achter en een afneembare trekhaak. Veel meer was er ook niet aan te kruizen, want hij is lekker compleet.
Vandaag met mijn dochter van 6 gereden. Zij heeft een stoelverhoger. Zij geeft aan dat de hoofdsteun niet fijn is en ik kan me dat goed voorstellen. De hoofdsteun steekt uit ten opzichte van de rugleuning en je zit dus altijd met je hoofd tegen de hoofdsteun (is ie natuurlijk ook voor bedoeld), maar omdat ze kleiner is, moet ze dus met het hoofd naar voren buigen, of niet met de rug tegen de rugleuning zitten. Beide niet zo fijn, lijkt me.
Hoe doen anderen dit? Volgens mij is de hoofdsteun niet te kantelen of zo.
Vandaag met mijn dochter van 6 gereden. Zij heeft een stoelverhoger. Zij geeft aan dat de hoofdsteun niet fijn is en ik kan me dat goed voorstellen. De hoofdsteun steekt uit ten opzichte van de rugleuning en je zit dus altijd met je hoofd tegen de hoofdsteun (is ie natuurlijk ook voor bedoeld), maar omdat ze kleiner is, moet ze dus met het hoofd naar voren buigen, of niet met de rug tegen de rugleuning zitten. Beide niet zo fijn, lijkt me.
Hoe doen anderen dit? Volgens mij is de hoofdsteun niet te kantelen of zo.