Stoelverwarming achter werkt niet Enyaq 60 sportline

Hoi Skoda Enyaq liefhebbers,

Ik heb sinds deze week een mooie Skoda Enyaq 60 sportline. Ik ben zeer tevreden over de auto. Wat een mooie aanwinst! Nu heb ik ook al aardig wat uren het boekje doorgenomen en weet al aardig hoe alles werkt. Alleen 1 ding lukt niet goed en dat is de klimaat regeling achterin. De knopjes voor de stoel verwarming achterin kunnen niet bediend worden en warmer of kouder zetten wil ook niet. Ik heb al op het slotje gedrukt in het infotainment systeem en dat werkt ook niet. Zou het komen omdat ik er een kinderzitje in heb met isofix dat hierdoor de klimaatregeling achterin automatisch uitschakelt?

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Antera

Donateur
Auto maakt geen onderscheid in een stoel of een persoon..

Ik vermoed idd dat je de bediening geblokkeerd hebt enigste wat ik zou kunnen bedenken

Tman0961

Forumguru
In mijn wagen kan ik, als ik het me goed herinner, ook de stoelverwarming achter via de infotainment voorin bedienen. Kun jij dat ook? Worden de stoelen dan wel warm? Anders zou je het idd in (vergrendeling van) de bediening achter kunnen zoeken.

Smeeuwis

Donateur
Dan zitten er ook geen knoppen in de middenconsole weet ik uit ervaring :-). Dan heb je alleen de standaard 3-zone klimaatregeling.

Wat misschien zou kunnen (vergezocht wel): je hebt een kinderzitje dus jonge kinderen. Heb je het electronische kinderslot op de portieren / ruiten aan staan?

bedankt voor de tip, ik heb al geprobeerd het kinderslot aan en uit te doen kijken of dat helpt. Ga het vanavond nog eens proberen met de kinderen erin. Skoda monteurs wisten ook niet direct wat te doen dan moet ik eerst met de auto langs komen… of het Skoda forum proberen werd er gezegd haha

EdK

Forumguru
Wel op mijn voorstoel van passagiers kant niet
Kan ik gewoon aanzetten en word dan ook warm ......
Zou zeggen dat dit voor achter dan ook zou gelden ?
Of VAG moet om de kids denken en het zo geprogrammeerd heeft dat de kids warme billen mogen hebben als papa of mama daar mee akkoord gaat !! :pieker:

Stuiver

Forumguru
Ow, ik ging er in mijn hoofd vanuit dat dit een tweedehands auto was. Dan zou er natuurlijk door iemand een “onvolledig functionerende console“ in zijn gezet om de verkoopprijs wat te verhogen.

maar Bij een nieuwe lijkt dat niet aannemelijk….
is een OBD-uitlezing mogelijk?

Bovenaan Onderaan