Stoelverwarming alleen stand 5.

Zwapp

Forumguru
Hallo allen,

Nu het wat kouder word de stoelverwarming aan het uitproberen, is echt wel lekker zo'n warm kontje!

Maaar soms werkt de verwarming niet op alle standen en word de zetel alleen warm als de schakelaar op standje 5 staat, en daar laat je hem echt niet heel lang op staan want dan zit je op de bekende blaren...

De ene keer werken de standjes 1 t/m 4 wel netjes en de andere keer alleen op standje 5 :sterretjes:

Weet iemand hier de oplossing voor? Is de standenschakelaar defect of zal de verwarmingsmat een defect hebben, wat ik me niet goed kan voorstellen omdat ie op stand 5 wel heet word...

Joske

Forumguru
wat ik me niet goed kan voorstellen omdat ie op stand 5 wel heet word...
misschien juist wel... want dan geeft ie zijn volledige stroom = warmte door. Ik denk net dat de regelbare weerstand kapot is, beetje naar analogie van de standenschakelaar van een ventilator bij de Fabia. Als daar de regelweerstand stuk is, blaast ie ook enkel in de hoogste stand. Waar deze weerstand dan zit heb ik niet direct een idee van. Wat is het bouwjaar?

Joske

Forumguru
leder of stof? (maakt blijkbaar uit in de stroomloopschema's... :pieker: )
en van wanneer in 2007? Voor of na mei 2007?

Joske

Forumguru
zie nu pas je edit over de stoffen bekleding, ok, dan moet ik een andere zoeken, had die van leder al klaar staan. Ik heb er ook voor leder-stof, maar die van jou is 100% stof é?

Joske

Forumguru
dan kan je vast wel iets doen met deze in bijlage :)

Bijlagen

• zetelverwarming stoffen zetels O2 PFL 2007.pdf
    1,1 MB · Weergaven: 18
Bovenaan Onderaan