Stoelverwarming (bestuurder) werkt niet

DVDguy

Forumguru
Gisteren mijn auto opgehaald en nu blijkt mijn stoelverwarming niet te werken; 3 streepjes lichten op en gaan onmiddellijk uit.
Collega opperde een losse stekker na het inbouwen van de leren bekleding en inderdaad was er onder mijn stoel sprake van losse stekker; deze in elkaar gestoken (kan maar op één manier), maar dat vera dert niks.

Iemand een idee?

Joske

Forumguru
Heb je stekker aangesloten met auto op contact? Andere mogelijkheid is dat de lederinbouwer iets gemolesteerd heeft natuurlijk..

micky

Forumguru
denk dat er een foutmelding in je systeem zit, even met VCDS resetten en dan zou hij het weer moeten doen, is een beveiliging denk ik dat je geen brand kunt krijgen door een defecte verwarming, wat je wel nog even kunt doen is de zekering checken je weet maar nooit, ik weet niet waar je woont, maar ik kan er naar kijken met VCDS als je wilt

micky

Forumguru
Ja, idd dus dat is niet om de hoek, ik zou maandag terug gaan naar de dealer en hun het laten oplossen, of je kijkt in het vagcom topic, daar staat een kaart met wie een kabel heeft en waar die woont, wellicht dat je morgen nog bij iemand langs kunt..

Antera

Donateur
Geef een gil dan kunnen we altijd even kijken afhankelijk hoeveel haast je overal mee hebt :D

Ben wel erg druk de laatste tijd en een berichtje via whatsapp +31615228709 werkt het beste. De tijd ontbreekt me helaas de laaste tijd om de fora bi te houden :(

DVDguy

Forumguru
Geef een gil dan kunnen we altijd even kijken afhankelijk hoeveel haast je overal mee hebt :D

Ben wel erg druk de laatste tijd en een berichtje via whatsapp +31615228709 werkt het beste. De tijd ontbreekt me helaas de laaste tijd om de fora bi te houden :(

Ik had je al een Whatsapp gestuurd :laugh:

DVDguy

Forumguru
Gisteren even naar de dichts bij zijnde Skoda dealer geweest; wat een deceptie vergeleken met mijn VW-dealer :tongue:.

Probleem uitgelegd en de mogelijke oplossing aangedragen en gevraagd of er even iemand naar zou kunnen kijken, maar dat kon niet; ik moest maar terug naar de leverende dealer of de leerinbouwer.

Receptionist had er geen boodschap aan dat dit geen optie was omdat de dealer/inbouwer 150 km verderop zit.
"Als wij dat moeten doen, moet dat ingepland worden, want we kunnen dat niet in de computer uitlezen en moeten gaan zoeken en wie gaat dat dan betalen?"; nou de leverende dealer lijkt mij, dus misschien kun je ze even bellen?

Hij heeft vervolgens de gegevens genoteerd en toen ik vroeg of ik kon wachten, werd er gezegd, dat ze me wel zouden bellen.
Dit speelde allemaal rond 15:00 uur en om 15:30 zelf contact gehad met dealer/leasemaatschappij en het was allemaal geen probleem, maar ik heb van de dealer nog steeds niks gehoord.

Het laatste woord is er nog niet over gezegd, maar als ik hier 3 jaar lang mee moet samenwerken, heb ik daar nu al een vervelend gevoel bij.

DVDguy

Forumguru
Zojuist gebeld door dealer dat er een afspraak gemaakt kan worden, zodat zij er naar kunnen kijken. Na afstemmen van wederzijdse agenda's, zijn we uitgekomen op vrijdag 23-1-2015

heusinkveldb

Forumguru
ik wou al zeggen. Is toch een nieuwe auto. Gewoon bij de dealer neerzetten en vervangend vervoer eisen.
Laat hun het maar oplossen.....

DVDguy

Forumguru
ik wou al zeggen. Is toch een nieuwe auto. Gewoon bij de dealer neerzetten en vervangend vervoer eisen.

Probleem is dat de dealer, die geleverd heeft, in Veenendaal zit en deze dealer primair voor de kosten opdraait, maar leverende dealer heeft al aangegeven de kosten te vergoeden :thumbsup:

micky

Forumguru

Vergeet niet dat de kans hier groot is dat de lederinbouwer eea verkeerd heeft gedaan, een andere deaer krijgt dan niet de kosten vergoed van PON, tenzij de leverende dealer toezegt voor de afhandeling verantwoordelijk te zijn, wat hier nu dus alsnog gebeurd is.

DVDguy

Forumguru
Uiteindelijk vanochtend bij de garage langs geweest en na 45 minuten kreeg ik de sleutel terug en werkte mijn stoelverwarming naar behoren; bleek, zoals ik al had aangegeven, een kwestie van wissen foutcode en opnieuw aanmelden.

Bovenaan Onderaan