Stoelverwarming o2

Hallo kan ik de knoppen van de A-C en de ruitverwarming van een o2 uit 2005 veranderen voor 1 uit een minimaal 2012 model werkt dit meteen want daar zitten ook stoelverwarmings knoppen in.

Zwapp

Forumguru
Denk je dan dat je stoelverwarming gaat krijgen??

Wil je het hele bedieningspaneel overzetten moet er wel wat bedrading omgesoldeerd worden maar het is werkend te krijgen!

Ik heb namelijk een nieuw interieur waar voorstoelen bij zitten met stoel verwarming is het dan niet zo dat ik daar de kabels naar toe leg en zo n nieuw knoppen setje er in zet werkt het dan nog niet.

Zwapp

Forumguru
Dat denk ik niet nee, ik heb een flauw vermoeden dat er dan nog het een en ander aan modules gewisseld dan wel ingeleerd moeten worden. Alles werkt via het canbus systeem zo ook de stoelverwarming volgens mij. Helaas ben ik niet echt thuis in de stoelverwarmingen om je echt uitsluitsel te geven!

Misschien dat het allemaal wat makkelijker word als je een a/c paneel kiest van voor 2009 met stoelverwarming maar hoe je de boel dan werkend gaat krijgen zou ik ook niet weten...

Succes in ieder geval ben wel erg benieuwd!

Michelv.

Forumguru
Iets duidelijker zijn mag bij een vraag stelling :(

Als je bedoelt dat je de gehele aircobedieningsunit wilt vervangen voor eentje van een Facelift(na 2009), Ja dit kan, enkel wat draadjes om solderen(voor de unit zelf) en dan de bedrading van de stoelen aansluiten in de unit en de boordnetmodule(en wellicht coderen met VCDS of VPC).

Het eenvoudigste voor jouw is inderdaad een bedieningsunit nemen zoals de jouwe maar dan met de stoelverwarmingsknoppen erbij in, en dan alle bedrading aansluiten(aircobedieningsunit en de boordnetmodule) en dan zou het volgens mij moeten werken(en wellicht coderen met VCDS of VPC)

Ps; ik heb eventueel nog een aircobedieningsunit van na 2009 te koop, is nieuw.

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Je zult de omranding van je radio en airco-unit ook moeten vervangen in het geval van een volautomatische airco...

Bovenaan Onderaan