Stoelverwarming standaard aan

Redg

Lid
ik heb de zoekfunctie gebruikt maar het antwoord niet kunnen vinden....

Ik zou graag standaard de stoelverwarming ingeschakeld willen hebben. Elke keer dat ik instap moet ik hem nu handmatig aanzetten. Weet iemand of dit kan ?

AndreM

Forumguru
Je kan wel je verwarming alvast op max. zetten, dan hoef je die niet meer hoger te zetten! :yeah:

Darkside

Forumguru
volgens mij kan dit niet.
ook niet met VCDS.
Anders dashboard open maken en contact zelf met een invertor aan zetten, of koppelen aan de sleutel?

Maar zou ook verder weten waarom je dit zou willen. Aanzetten is zo gebeurd en zoals vermeld niet elke dag nodig (lijkt me)

martijn v o

Forumguru
Als je 2015 model hebt kan de stoelverwarming wel zijn laatste stand onthouden.
Ik kan dat voor je instellen, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zit in Amersfoort.
Dan hoef je maar twee keer per jaar het knopje in te drukken.

EdK

Forumguru
Ook zomers in de ochtenden kan het best koud zijn op leren bekleding hoor, dus kan me best voorstellen dat de TS dit standaard aan wil hebben........
En als iets aangezet kan worden dan kan dat toch ook weer uitgezet worden ?? :lezen:

Redg

Lid
Als je 2015 model hebt kan de stoelverwarming wel zijn laatste stand onthouden.
Ik kan dat voor je instellen, ik weet niet waar je vandaan komt maar ik zit in Amersfoort.
Dan hoef je maar twee keer per jaar het knopje in te drukken.

Kijk hierhier kan ik wat mee!!! Graag Martijn, ik werk in Utrecht dus dat is om de hoek. Mijn Skoda Is afgelopen week geleverd dus ik denk wel 2015 model :-). Ik pb je hierover, thanks!!

lijkt mij toch dat dit idd moet kunnen ingesteld worden. MY2015 onthoudt de stand voor 10' na afzetten contact. Mijn vrouw haar A3 daarentegen blijft hem in het geheugen houden, dus dag nadien nog altijd aan.

En het idd de laatste stand die je zal willen onthouden, dan ook geen probleem in de zomer he ;)

ertromp

Forumguru
lijkt mij toch dat dit idd moet kunnen ingesteld worden. MY2015 onthoudt de stand voor 10' na afzetten contact. Mijn vrouw haar A3 daarentegen blijft hem in het geheugen houden, dus dag nadien nog altijd aan.

En het idd de laatste stand die je zal willen onthouden, dan ook geen probleem in de zomer he ;)
Is inderdaad voor de O3 in te stellen middels VCP of VCDS.
Mogelijkheden:
Geheugen inactief
Geheugen permanent aan of inderdaad
Geheugen actief voor 10 minuten na afsluiten.

Falcon

Donateur
Ik heb inderdaad de laatste optie, die @ertromp noemt, bij mij laten instellen. Zo heb ik onderweg na het tanken nog steeds warme billetjes. #firstworldproblem

Zoals mijn jongste zoon (4) laatst zei (out of the blue, met serieuze blik :cool:): "Pappa? Als je een scheet laat met de stoelvelarming aan, dan stinkt ie lekkerder... klopt dat?" :angel:

octaafje IV

Actief lid
De achterbank generatie is tegenwoordig ook nog eens gruwelijk verwend.
Is hun fietszadeltje heden ten dage ook verwarmd?

CDK

Forumguru
Achterbankverwarming doet het bij ons ook goed hoor, dit is m'n 2e S2 waar het in zit en het is echt top!

Canon-Eye

Forumguru
...en stuur + alle knoppen (waar je eigenlijk niet eens aan wilt komen...) :D

(en een rustgevend filmpje van een open haard op de Columbus)

Bovenaan Onderaan