stoelverwarming

siko

Nieuw lid
Beste mede Forumers

Ik heb een fabia elegance met stoelverwarming nou heeft deze het eigelijk altijd gedaan tot voor kort de bestuurderskant het begeven heeft en dat vind de vrouw niet leuk ... zeker niet in deze kou.
Heeft iemand een iedee war het aan kan liggen de zekering is goed dus daar ligt het niet aan want de bijrijderkant doet het gewoon.

al vast bedankt voor de reacties

Stijn en vrouw

Gieliovd

Forumguru
Onder de stoel zit een stekkerverbinding. Deze kun je even checken, misschien heeft iemand hem losgetrapt of met spullen onder de stoel.

Anders kan hij ook gewoon doorgebrand zijn.

Ik hoop dat je wat vindt!

Ben je handig? Even met de multimeter aan de gang!

EdK

Forumguru
Als zekering heel is en de stekkerverbinding goed is dan even naar dealer laten rijden en even door laten meten of de verwarmings linten nog de juiste omhse weerstand hebben en dus wel of niet kapot is
Kan ook nog de regelaar zijn !?

Fabia

† In Memoriam
Dat heb ik ook gehad, er was letterlijk een draadje door gebrand. Moest toen vervangen worden door een hele nieuwe stoelverwarmingsmaatje.

Erik_NL

Forumguru
... fabia elegance met stoelverwarming nou heeft deze het eigelijk altijd gedaan tot voor kort de bestuurderskant het begeven ...
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen

In 2003 bij 30.000 km defecte stoelverwarming bestuurderskant op onze Fabia Elegance.
Regelunit vervangen à raison van 91,80 € incl. arbeid en BTW.

In 2007 is bij 100.000 km het verwarmingselement van de linker voorzitting vervangen: 133,79 €.

Bovenaan Onderaan