Stootlijsten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Wie kan mij vertellen oe de stootstrips op de deuren van een fabia I zijn bevestigd. Zitten deze gelijmd of zitten deze met dubbel zijdig tape vast.

Ik hoo het van jullie.

nieuw op de auto uitlaat
Spoiler inbackorder

Hetzer

Forumguru
Ik geloof dat deze gelijmt zijn, er word volgens mij door Skoda/VW nu geen dubbelzijdig tape gebruikt, maar ik kan het natuurlijk mis hebben,

skodaboy

Forumguru
een fabia 1 heb ik wel niet gehad,maar wel enkele octavia's 01
Bij de octavia waren de stootlijsten op de deuren wel bevestigd met dubbelzijdige plakband.
het gebeurde wel eens dat er eentje na een tijdje loskwam en dan lijmde ik deze vast met bv tec7 of zo iets.
maar op nieuwe stootlijsten zit dubbelzijdige plakband,dus komen ze normaal ook vrij "gemakkelijk" los zonder lakschade,het enige wat achter blijft zijn wat restanten van die dubbelzijdige plakband,maar deze zijn simpel weg te "gommen" zonder verdere schade. ;)

skodaboy

Forumguru
als je de stootlijsten er wil afhalen om te spuiten of zo,dan ga je toch wel heeel voorzichtig te werken moeten gaan,dat je ze niet "krom" buigt bij het er afhalen,als je bv ze er in één keer aftrekt,tja dan heb je dus kromme lijsten he,dus even opletten..:confused:
ik heb destijds ook eens de stootlijsten van mijn oct 01 zelf gespoten,
had de kleur in een spuitbus laten maken,maar ik had die stootlijsten niet van de 01 afgehaald,maar gewoon de auto plaatselijk en er rond goed afgeplakt,en dan de nodige handelingen uitgevoerd. :xyxthumbs:

Ted

Forumguru
Met een nylon visdraad eventueel bevestigd aan twee klossen snijdt je ze zo los. De draad zonodig heen en weer halen!

succes!

D

Deleted member 1943

Hey die van mij waren al in kleur.

maare hebbie foto's van je nieuwe opties?????? ben wel nieuwsgierig naar die uitlaat. Moet er ook nog een onder laten zetten.

gr stefan

DareDevil

Actief lid
Foto's komen eraan als het een beetje droog wordt, want ik ga echt niet in dit pokke weer foto's maken!!!:uitlachen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan