Storing melding met div lampjes

busje

Lid
storing op daschboard lampje (bandenspanning+esp)
geeft aan start-stop fault en de remlichten doen het niet meer
bij garage opelost na lang zoeken bleek dat er een draadje massa maakte in het motercompartement (doorgeschuurd ) IMAG0199.jpg

gr busje

Race Eend

Forumguru
Misschien als naslag wel even gemakkelijk om ook modeltype/motortype/modeljaar te noteren.

Ik verwacht een fabia als ik de ecu beugel zo zie. (edit, zie ook dat hij in doe fabia lijst staat)

Monteurtje

Forumguru
Dit gaat om een Fabia Greenline lijkt mij. Start Stop Systeem. En dit is een bekende plek. Bij vreemde storing is het eerste wat ik doe luchtfilterhuis eruit halen. Daar is het steuntje met die pen eraan van. Daar ligt de kabel van motorregelapperaat tegenaan. Of die garage heeft het niet vaak bij de hand gehad of niet aangedacht.
De kans is zeer groot dat daar namelijk het probleem zit. Mooi dat het is opgelost.

Monteurtje

Forumguru
Tegenwoordig zit dat er wel. En loopt de kabel ook anders. Maar bij de eerste niet of zit het plastic er net niet ver genoeg omheen. En wordt dat na reparatie wel gedaan of op een een andere manier extra beschermd.

Monteurtje

Forumguru
Onder het luchtfilterhuis. Als je die eruit haalt wordt het je wel duidelijk. In dat zwarte plastic links boven zit het motorregelapperaat.

Bovenaan Onderaan