Storing verlichting achter en voor links

Talie

Nieuw lid
Hallo allemaal ben hier net nieuw en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Sinds een tijdje heb ik last met me dimverlichting zowel voor als achter.
Links achter onderste lampje 4w 12 volt lampje deze doet het niet.
Links voor kleine lampje dacht dimverlichting.

Beide lampjes zijn goed en niet stuk toch vervangen maar geen resultaat helaas.
Zekeringen heb ik allemaal bekeken en allemaal in orde.

Volgens mij is het onstaan sinds dat ik een aanhanger achter de auto had hangen en toen is die eruit gevlogen tenminste de linker kant verlichting.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn.
Gister al door de politie aangesproken en gelukkig geen bekeuring gekregen.
Help want ik weet het echt niet.

Het is een skoda fabia 1,9 sdi hatchback
Ik hoor graag van jullie

Talie

Nieuw lid
Ah zoiets zocht ik al haha zal ik me ff gaan voorstellen daar.
Bedankt voor de tip. :xyxthumbs:

Cordoba

Forumguru
Verwissel voor de zekerheid eens zekering 33 en 34 (ministeekzekeringen van 5 A) en kijk of het probleem van links naar rechts is verplaatst. Als dat zo is, dan is dus toch de zekering kapot, anders zit er dus een probleem in je verlichting. Overigens heb je de achterlichten los gehad en bekeken? Ik had anderhalf jaar terug bij mijn Fabia ook problemen toen ik er een fietsendrager aan wilde hangen: de verlichting deed van alles, maar echt logisch was het niet. Tot ik voor een andere klus bij het achterlicht bezig was, en daar de losse massa aansluiting van de trekhaak vond. Massa aansluiting vast gezet, en probleem opgelost.

Overigens is het ook wel handig om een bouwjaar te geven, daar zitten soms verschillen in (pre-facelift of facelift model, maar soms ook gewoon het bouwjaar of uitvoering)

Talie

Nieuw lid
Verwissel voor de zekerheid eens zekering 33 en 34 (ministeekzekeringen van 5 A) en kijk of het probleem van links naar rechts is verplaatst. Als dat zo is, dan is dus toch de zekering kapot, anders zit er dus een probleem in je verlichting. Overigens heb je de achterlichten los gehad en bekeken? Ik had anderhalf jaar terug bij mijn Fabia ook problemen toen ik er een fietsendrager aan wilde hangen: de verlichting deed van alles, maar echt logisch was het niet. Tot ik voor een andere klus bij het achterlicht bezig was, en daar de losse massa aansluiting van de trekhaak vond. Massa aansluiting vast gezet, en probleem opgelost.

Overigens is het ook wel handig om een bouwjaar te geven, daar zitten soms verschillen in (pre-facelift of facelift model, maar soms ook gewoon het bouwjaar of uitvoering)

Oke dank je wel ik zal eens kijken de auto is uit 2002 trouwens.
Ik verwacht dat het wat is met de aansluiting van de stekerdoos van de aanhanger.
Daarvoor deed die het gewoon totdat ik hem gebruikte daarna hoppa uitval.
Maar zal die zekeringen eens omdraaien.
Alvast bedankt :xyxthumbs:

Talie

Nieuw lid
Zo het is eindelijk verholpen was inderdaad ergens een aarde draadje los.
Bedankt voor jullie hulp.

Bovenaan Onderaan