Storings melding

BeeJee

Actief lid
Hallo forumleden,

Voor de techneuten onder ons, sinds een paar dagen krijg ik regelmatig een storing d.m.v een oranje lampje dat zou moeten betekenen dat er een lamp defect is. Normaal krijg je dan de aanduiding om welke lamp het gaat. Echter krijg ik die melding nu niet te zien en is er ook daadwerkelijk geen lamp defect. Wat wel opvalt is dat de indicator voor de achter parkeer sensoren soms wel en soms niet zichtbaar is en dat het geluidsignaal afwijkt van het normale geluid. Het vreemde in mijn opinie is dat het probleem, zoals al eerder vermeld, niet continu aanwezig is. Wellicht niet geheel onbelangrijk om te vermelden is dat de auto afgelopen maandag voor een inspectiebeurt en APK bij de dealer is geweest en eigenlijk vrij snel daarna de storing optrad (toeval of niet?) Tevens heb ik zelf afgelopen zaterdag een setje hulpveren achter geplaatst. Heb het nog niet gemeld bij de dealer, ben benieuwd of iemand hier iets van af weet.

Ik hoor het graag.

Al met al toch wel een tevreden Skoda rijder!

Groet,

BeeJee

Laatst bewerkt:

Duijzer

Donateur
Klinkt een beetje alsof er ergens een stekkertje niet helemaal vast zit en/of er vocht in zit. Ik zou om te beginnen even uitlezen om te kijken waar je moet zoeken.

Hans O.

Forumguru
Check je achteruitrijlampen (kapot/slecht contact) eens. De combi van een lampstoring en niet goed werkende parkeersensoren doet mij dat vermoeden.

Bovenaan Onderaan