Storm op komst !

Mijn <font color="blue">Storm Blue</font> Octavia is gearriveerd bij de dealer!
Hij zit nog in het babyvet en ik kan hem komende vrijdag ophalen. /forum/images/graemlins/yeah.gif
Gisteren heb ik alvast een paar foto's gemaakt. Het is echt een plaatje, en dan is ie nog niet eens gepoetst !
Kijk maar bij de fotogalerij.

Bijlagen

• 19860-Octavia_7050k.jpg
    19860-Octavia_7050k.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 34

Jan_Hein

Actief lid
Da's ook een mooie kleur.
Dacht dat Storm blauw veel blauwer was, maar deze is heel fraai. /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif
Hij lijkt zo van voren sprekend op die van mij, behalve dan de kleur....... ................ /forum/images/graemlins/crazy.gif
Van harte gefeliciteerd alvast.

Groet, JH

ougie

Forumguru
Zeker een mooie diep blauwe kleur. Ook de binnenbekleding, je vrouwtje straalt er helemaal in. Alvast vele veilige en plezierige kilometers gewenst /forum/images/graemlins/473.gif

De kleur is inderdaad mooier dan ik had verwacht. Ik dacht juist dat ie veel donkerder zou zijn, zo tegen zwart aan. Maar de metallic glans is gewoon prachtig blauw.

Ben wel benieuwd hoelang de bekleding schoon blijft...

Heb je ook een foto van jouw nieuwe O2 Combi, JH ?

Karstieman

Forumguru
Deze kleur blauw is erg mooi.
Er zijn volgens mij nog weinig andere automerken met deze kleur. /forum/images/graemlins/wink.gif
Complimenten !

Erikje

Actief lid
Fraaie storm hoor! Hoor net op de radio dat er deze week windkracht 8 komt: dat klopt dus! Blauq icm ivory is erg mooi, maar ik durf ivory niet aan.

Henny

Actief lid
Mooi hè? /forum/images/graemlins/laugh.gif
Ja dat blauw is , zeker in de zon, erg mooi. Wilde zelf ook niet dat donkere en toen we het op een Fabia en Superb gezien hadden, bij daglicht, stond onze keuze vast.
Lijken zo wel behoorlijk op elkaar, hier in Zuid-Holland. Aan de dubbele pijp kan ik die van jou in ieder geval herkennen. (en aan de hogere snelheid/vlottere accelleratie denk ik ...)
De bekleding is nog steeds mooi schoon, vanaf 20-1 ...
Maar er waren al positieve verhalen elders op het forum, n.a.v. vragen van mij (iets van 20 of 30 duizend km al) ( http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=&amp;Number=13753&amp;page=&amp;view=&amp;sb=5&amp;o=&amp;fpart=1&amp;vc=1 )

Reizende

Actief lid
Wederom schitterend exemplaar! Erg mooie bekleding ook. Ik durfde het niet aan met onze kleine op de achterbank...
Veel plezier ermee!

Droopy

Actief lid
Je zal zeker geen spijt hiervan krijgen:
- Kleur erg mooi
- Bekleding (zal de tijd ons beide leren)
- DSG geweldig
- 2.0 kan ik niet over mee praten, maar de 1.9 is al top

Veel plezier en veilige KM's

Inderdaad een prachtige kleur en vooral ook de DSG is verrukkelijk in het gebruik. Mijn buurman heeft net een nieuwe audi avant A4 en daar heb en had ik al eerder in gereden, maar hij is toch erg jaloers op mijn DSG en ik blijf zeggen dat de audi A4 een hele mooie auto is, maar de O2 overtreft hem toch in vele opzichten. Vooral achterin is het echt behelpen bij de Audi. En de O2 is veel lichter en vlotter en trekt alles eruit.

Geniet ervan en veel plezier met je O2 DSG je wilt echt niet meer anders.

Ja, ik kijk ook vooral uit naar de DSG !

Ik rij sinds afgelopen week in een Mercedes B170 Automaat (huurauto ivm blessure linkerbeen). Dat is een CVT-automaat. Schakelt traploos, dus schokvrij. Wat mij verbaasde was het feit dat hij bij 120 km/u slechts 2300 toeren/min draait !

Tallguy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Geniet ervan en veel plezier met je O2 DSG je wilt echt niet meer anders.

[/ QUOTE ]

Hoezo heb jij gekozen voor biodiesel als optie? Is dat iets dat binnenkort getanked kan worden dan??

Erikje

Actief lid
Volgens mij wordt er bij Shell en zo als biodiesel bijgevoegd aan gewone diesel. Merk je niks van lijkt me, is puur marketing, of nee mileuvriendelijker bedoel ik /forum/images/graemlins/winkie.gif
Shell en Biodiesel

Henny

Actief lid
Hier komt de <font color="blue">Storm</font> ! (erg gaaf nummer van Frank Boeijen trouwens) Vandaag is het dan eindelijk zover; spannend voor jullie! Jammer van het weer maar ja. Vandaag 3 weken terug heb ik hem opgehaald en was het ’s ochtends verschrikkelijk weer, maar toen we hem ’s middags gingen ophalen, brak de zon door! Hij is inmiddels wel erg vies !
Mooi hoor weer een Storm op de weg! Ben benieuwd naar de foto's buiten.
Heel veel plezier ermee!
(dit was mijn 200e berichtje! /forum/images/graemlins/smile.gif)

Collega, gefeliciteerd!
We zien je ervaringen binnenkort hier wel verschijnen....
Doe je voorzichtig met je pootje? /forum/images/graemlins/winkie.gif

/forum/images/graemlins/473.gif Ik heb 'm !

Keurig afgeleverd door van Kleef. Hij glimt als een spiegel (en ik van trots) en is van binnen o zo mooi! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Hij rijdt vanzelfsprekend fantastisch en voelt heel degelijk aan.
Het is een genot om af en toe de kracht van deze 2.0 TD<font color="red">i</font> uit te proberen! Maar ik heb begrepen dat ik dat de eerste 1500 km niet te veel moet forceren.
Wel jammer dat het vandaag zulk slecht weer was, anders had ik veel meer gereden. Morgen maak ik er mijn eerste langere rit mee naar Utrecht.

Ik zal binnenkort weer een paar foto's plaatsen.

Bijlagen

• 20298-IMG_7071ak.jpg
    20298-IMG_7071ak.jpg
    49,3 KB · Weergaven: 18
Bovenaan Onderaan