Stream Error

Start ik gisteren mijn O2, staat er op de display van mijn Stream ineens: CD ERROR.. vervolgens hoor je wat geluid in het binnenste van het apparaat en springt ie naar de radio, display werkt nog wel maar geen radio geluid en als ik de CD eruit wil laten komen geeft het display aan: NO CD, terwijl er wel een CD inzit?? /forum/images/graemlins/confused.gif Overigens is het geen gebrande CD maar een gewone gekochte CD. Kortom geen geluid en de CD zit vast.. Mijn Carkit doet het nog wel gewoon over de speakers, park distance control ook.. Iemand dit al eens meegemaakt en zoja, wat doe je eraan? (Los van naar de dealer gaan) Baal er wel goed van, ding is net anderhalve maand oud.. Blijkbaar is die stream inderdaad redelijk buggy.. beetje jammer van Skoda.. /forum/images/graemlins/1439.gif

Ff met een andere cd aanduwen. Ik heb ook ooit zo iets gehad maar na dag de auto laten staan werkte alles opeens weer. Enne, de Stream is niet van Skoda, wordt gemaakt voor Skoda.

Matra_Murena

Actief lid
Heb ik ook eens gehad toen ik een zogenaamde duo cd erin stak. Een cd aan de ene en dvd aan de andere kant. Deze zijn iets dikker, en dan kan hij vast lopen in autoradios, staat ook op de cd-hoes trouwens.

Jos

Nieuw lid
Ik heb een zelfde soort klacht de radio Stream geeft af en toe na het starten een harde klap over de speakers net alsof iemand hard op je dak slaat, daarna doet ie niets meer en klinkt er een repeterende tik door de speakers die niet meer uitgaat display geeft wel de zenders aan CD geeft No CD maar er zit er wel één in, pas nadat de auto langere tijd uit is stopt de tik en na opnieuw starten is alles weer normaal.

Ad_

Nieuw lid
Yilar,
Dit probleem heb ik ook gehad.
De volgende dag had ik geen problemen meer, ben toch nog ff langs de garage geweest om hem uit te lezen maar ze konden geen storing vinden,tot nu toe geen problemen meer gehad.
Zeker een kromme volt of zo iets.

Dank voor de reacties allemaal, ik starte dus de auto om naar huis te gaan gistermiddag, ineens deed alles het weer?! Apart detail; er zat helemaal geen CD in de speler. Dus waarom de error verscheen is me niet duidelijk. Overigens lukt het ook niet om een CD erin te doen, heb dat nog wel geprobeerd toen het apparaat niet meer werkte, maar dat pikte hij niet. Blijf het erg vaag vinden, zal t.z.t. even langs de dealer rijden inderdaad.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Yilar</font><hr />

Dank voor de reacties allemaal, ik starte dus de auto om naar huis te gaan gistermiddag, ineens deed alles het weer?! Apart detail; er zat helemaal geen CD in de speler. Dus waarom de error verscheen is me niet duidelijk. Overigens lukt het ook niet om een CD erin te doen, heb dat nog wel geprobeerd toen het apparaat niet meer werkte, maar dat pikte hij niet. Blijf het erg vaag vinden, zal t.z.t. even langs de dealer rijden inderdaad.

[/ QUOTE ]

Grote kans dat het niet meer voorkomt. Ik zou dus nog maar even wachten.

Bovenaan Onderaan