Stream & MP3

Claes

Nieuw lid
Hallo,

Had ik hier niet ooit ergens gelezen dat de (originele) Stream radio WEL mp3 kon lezen ?
De mijne doet het niet /forum/images/graemlins/frown.gif
Iemand een oplossing hiervoor ???
= een Octavia II (12-2004)

alvast bedankt
...
 
Nee, diegene dacht dat ie een stream radio had maar bleek een audience te zijn (stuk duurder en met wisselaar, maar toch...) /forum/images/graemlins/ahum.gif
 

Henny

Actief lid
Staat ook in de folder trouwens. Wel vreemd vind ik, want de radio's zien er erg hetzelfde uit. Er zou bij de Audience dan weer geen uitgang zijn om een iPod op aan te sluiten (aux). Vreemd want het beeld geeft wel aux aan ergens in het menu.
Bij de Stream kan dat weer wel.
 

bert2

Lid
Ik heb eens ergens gelezen dat je op de Stream een kabeltje
kunt aansluiten op de aansluiting van de CD wisselaar en zo dus toch MP3 zou kunnen afspelen.
 

Henny

Actief lid
Volgens mij gaat het daar alleen maar (of voor het grootste deel) over een icelink aansluiting, voor de iPod dus, maar ik dacht dat er hier bedoeld werd een cd-tje met mp3 bestanden, zoals de Audience kan lezen.
Die iPod aansluiting staat ook gewoon in de Škoda-folders.
Weet iemand of er ook iets te verzinnen is om een iPod op de Audience aan te sluiten?
 
@Henny, je kan in het buitenland een FM zender voor op de i-Pod kopen. Heb je geen enkele aansluiting nodig, prijs is het zelfde en je kan hem gemakkelijk in een andere auto meenemen.
 

Claes

Nieuw lid
U denkt juist. Mijn vraag is inderdaad:kan een Stream ook zoals een Audience (mits aanpassing) een cd mp3 lezen (spelen)?
Bedankt
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
U denkt juist. Mijn vraag is inderdaad:kan een Stream ook zoals een Audience (mits aanpassing) een cd mp3 lezen (spelen)?
Bedankt

[/ QUOTE ]
Je kunt er wel een MP3 wisselaar op aansluiten (Sony/JVC) met een connects2 adapter. www.connects2.nl
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Jammer alleen dat deze oplossing (iTrip e.d.) in Nederland officieel verboden is...

[/ QUOTE ]
Tja.....te hard rijden ook, en zo kan ik nog wel 100.000 dingen noemen die niet mogen. Kan er geen seconde van wakker liggen eigenlijk. Ideale oplossing voor de mensen die geen draden willen spannen in de auto en toch naar de mp3-tjes willen luisteren.
 
... dus men kan een Stream radio geen MP3 cd's laten lezen
/forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/frown.gif
dan zal mijn eventueel toekomstige Octavia
toch met Audience radio moeten zijn
= spijtig want een cd lader interesseerd me geen
 

Bijlagen

  • 20013-reet.JPG
    20013-reet.JPG
    17,8 KB · Weergaven: 21

higgy

Forumguru
Wat denken jullie van de verkoopkansen van de Solisto in Nederland? Lijkt mij wel een leuk ding voor aan je Skoda/VW/Audi etc. fabrieksradio...
 

JeroenT

Nieuw lid
Ik heb dus afgelopen vrijdag mijn nieuwe Octavia opgehaald waar de dealert de solisto voor mij op de cruise naviagatie/radio heeft aangesloten. Werkt perfect (alleen de id3 tags of file namen geeft ie niet weer). Doe ie trouwens wel als je een mp3 cd'tje in de cruise stopt.
Auto doet het ook perfect!
 
@ JeroenT,

Klinkt goed! Congrats ook met je nieuwe O2!

Ga je nog foto's maken van je aanwinst? Indien ja, zou je dan ook wat foto's willen maken van de Solisto in actie ?

Overigens, lag er standaard bij jou ook al de kabel van de Stream voor de wisselaar in je handschoenenkastje? Of heeft de dealer de Solisto rechtstreeks met bijbehorende kabel aangesloten op je radio/navi?
 

JeroenT

Nieuw lid
Foto's in deze link solisto

Er ligt geen kabel, je kan bij de solisto een kabel krijgen die direct op de radio past. Ook kan je een kabel krijgen die op de kabel past die standaard naar de wisselaar zou gaan. Je hebt dan de twee kabeltjes (zo zit het bij mij)
 
Bovenaan Onderaan