Stream probleem? Niet dus!!! :)

Vandaag mijn Stream om laten ruilen omdat er sprake was van een storing bij het inschakelen van de AS functie.

Na het mruilen nog steeds het zelfde probleem. Druk je op AS verschijnt er "storing" in beeld.
Dan maar verder zoeken. Blijkt het het Engelse woord voor storing te zijn en niet het nederlandse woord.
Had dus niemand bij de dealer (en ikzelf ook niet) aan gedacht!!! Wat werk voor niets, maar wel gelachen!!!

Die is goed.
blush.gif
Ik had dit ook van het weekend dus dan weet ik dat geen probleem is.

Storing is inderdaad opslaan. Op dat moment is hij de zenders na aan het lopen end e sterkste aan het selecteren die je dan in FM AS kunt kiezen als voorkeuzezenders.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: JohnS</font><hr />

Zie eerdere topic
http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=&amp;Board=octy2&amp;Number=26884&amp;Forum=,f28,&amp;Words=storing&amp;Searchpage=1&amp;Limit=25&amp;Main=26824&amp;Search=true&amp;where=bodysub&amp;Name=&amp;daterange=1&amp;newerval=&amp;newertype=&amp;olderval=&amp;oldertype=&amp;bodyprev=#Post26884

[/ QUOTE ]

Is niet hetzelfde probleem! Dat gaat over het "knal" probleem van de stream!

Klopt, maar wie leest die? De monteurs en de magazijn chef bij mijn garage dus in ieder geval niet! En met mij nog vele anderen.

Toch blijft het een leuk verhaal!

Huff

Lid
Ik heb mijn Skoda nog niet eens (einde van de maand hoop ik) maar heb wel al de handleiding gelezen
tongue.gif

Er is hier op het forum wel een handleiding te vinden van de Stream in het Nl. Even zoeken. Volgens mij een draadje van het eerste kwartaal van dit jaar.

Edit: link toegevoegd.
Met dank aan Patrick Roermond is hij hier te downloaden (als hij er nog staat) Gebruiksaanwijzing Stream Radio

Bovenaan Onderaan