Stream radio met MP3-mogelijkheid

Deze week ga ik een Octavia Combi Business Edition bestellen. De dealer gaf aan dat de Stream radion ook af dealer ingebouwd kan worden (scheelt in bijtelling).

Vraag 1:
Is functionaliteit dan hetzelfde, bijv. parkeersensoren ed.?

Vraag 2:
Hoe werkt de MP3-afspeelmogelijkheid? Gewoon een CD-R in de gleuf en afspelen maar? Kun je eenvoudig de tracks bekijken op het display?

Frankie

Actief lid
Hoi 307->O2: Feli met je a.s. bestelling !! Ik kan je vragen niet voor 100% beantwoorden. Ik schat in dat de Stream achteraf ingebouwd hetzelfde levert dan wanneer ie uit de fabriek komt. Je sensoren heb je n.l. al, en de kabelboom is ook gelijk. Lijkt me stug als het niet zo is. Maar volgens mij zijn er mensen op dit forum die dit hebben gedaan.

Wat betreft de Stream icm MP3: Wat had je dan gedacht ? dat je eerst een dansje moest maken om het apparaat in de stemming te krijgen ???
wink.gif
Tuurlijk speelt ie het spul af als je een valide cd invoert.. Hoe de tracks op het display staan weet ik niet...

Maar goed... succes met bestellen en met het wachten daarna !!!

Dank je voor info.

Mijn vraag over MP3-afspelen is eigenlijk de volgende:

Kunnen mp3's rechtstreeks via CD worden afgespeeld of alleen via het AUX-plugje in de jumbobox

Rallye

Forumguru
Je moet wellicht even het forum (of Duitse fora) afzoeken, maar ik meen gelezen te hebben dat de stream-radio voor inbouw achteraf niets met MP3-s kan. Ik zou dat even checken als ik jou was.

Misschien moet ik vraag wat aanpassen:

Stel dat ik wel af fabriek de originele installatie neem, volgens de folder krijg ik dan MP3-afspeelmogelijkheden. Hoe:
1. via CD, of
2. slechts via AUX-aansluiting in jumbo box?

Groeten!

Voor zover ik weet is het als volgt:

Stream af-fabriek kan CD's met MP3's aan, Stream achteraf ingebouwd kan dit niet.

Aanluiting in de jumbobox kan alles aan met een koptelefoonaansluiting dus ook een MP3 speler. Op die manier wordt de auto dus je koptelefoon.

LenK

Forumguru
Wordt tijd dat dit misverstand uit de wereld komt.
Vreemd is dat kerel in dit draadje schrijft

</font><blockquote><font class="small">Citaat: kerel</font><hr />

Gisteren mijn O2 opgehaald met Stream MP3 en dit wil zeggen een stopcontactje, ter grootte van een plugje van bijv. een oortje, in de jumbobox. In die jumbobox is een knopje 'AUX' met daarin het stopcontactje. Meer is dat dus niet, veel heisa voor weinig als je het mij vraagt.

[/ QUOTE ]

Ik heb daar al geschreven:

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Heeft kerel er een af-fabriek met de tekst MP3 op het front?

[/ QUOTE ]

En hij zou moeten MP3 bestanden kunnen afspelen vanop een CD-Rtje maar zoals ik in het andere draadje zeg: nog geen tijd gehad om te proberen. Ik laat iets weten.

Dan heb ik ook een vraagje, heeft de Stream audio-out? JE kunt van Skoda een versterker krijgen, maar ik wil graag mijn eigen versterker aansluiten met enkele wat woofers er op.

Hij speelt MP3 bestanden op CDR af. Let wel: als je een CD brand neem dan een lage brandsnelheid. (4X of max. 8X) Bij een hogere brandsnelheid zijn de files niet zo goed gebrand waardoor sneller skipping kan optreden bij hobbelige wegen.

Euh, neen maar de PC doet dat ook niet. Dat is, denk ik, omdat ik de liedjes geen naam heb gegeven bij het klaarmaken van de bestanden in NERO. Ik brand in het WE een cd-tje waarbij ik een naam geef aan de bestanden en houd je op de hoogte.

___JC___

Forumguru
Bij de Audience kan je netjes artiest, titel e.d. op het scherm krijgen. Ik denk inderdaad dat je Tag op het M3tje niet goed staat dan.

Ik heb het boekje er even bijgehaald. Ophelderend! Eigenlijk moet ik eens de tijd nemen om alles uit te proberen maar ja, een gezin enz... Ik heb de pagina ingescandzie beneden

945.gif
Ik lees op het volgende blad dat data enkel bij cdr's gebrand als type 'multisession' weergegeven wordt. Allez, er zal nog wat water naar de zee vloeien eer ik een stream kenner ben.

Bijlagen

• 35532-scan stream.JPG
    35532-scan stream.JPG
    85,3 KB · Weergaven: 36

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: kerel</font><hr />

Ik heb het boekje er even bijgehaald. Ophelderend!

[/ QUOTE ]
Bedankt voor de moeite. Ziet er goed uit.

Bovenaan Onderaan