Stream Software Versie

Ik weet niet of het hier al in het forum stond, ik heb even gezocht maar ik zag het niet staan.

Als ik op de stream radio beide knopjes < en > indruk, (die knopjes om een nummer verder te spoelen) krijg ik een menu waar ik kan zien welke software versie ik heb. Ook kan je wat info zien over de hardware en kan je pmw off/on zetten, wat dat is weet ik ook niet.

Wie weet kunnen we zo eens de software versie's vergelijken.

Goed idee, als nu iedereen met een Stream ff zijn versie op het forum zet incl bevindingen van de werking van zijn/haar Stream hebben we een duidelijker beeld van de klachten en natuurlijk de pluspunten /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

poekie

Actief lid
Ik krijg m'n O2 over twee weken en zal de productie datum, hardware versie en software versie hier dan neerzetten.

Ik heb net even gekeken wat ik exact heb:
Software:
Main: 17.0.0.0
Front: 17.0.0.0
CD Mech: 00.66
Options: M7 DBG

Hardware:
PMW: OFF

Radio (auto ook) is van 31 maart, ik ben tevreden met het ontvangst van de radio, echter op het moment dat hij overschakelt naar verkeersinformatie hoor ik een "kraak".

Mijn radio is net vervangen omdat hij vastliep tijdens het bijwerken van de software. Deze is dus hageltjenieuw en hij werkt nu prima.

dorstvlegel

Actief lid
Bij mij is precies hetzelfde gebeurd. De software update ( in Eindhoven) is mislukt. Daarom een nieuwe radio gekregen. De nieuwe radio is een stuk beter. Stoort alleen nog als er een oude Opel naast mij staat bij een verkeerslicht.
Ik zal de codes doorgeven

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Patrick_Roermond</font><hr />

Software:

Hardware:

Radio (auto ook) is van 31 maart, ik ben tevreden met het ontvangst van de radio, echter op het moment dat hij overschakelt naar verkeersinformatie hoor ik een "kraak".

[/ QUOTE ]
Maar kun je die waarden ook veranderen, en zo ja wat gebeurt er dan.

Frankie

Actief lid
Oké, dit is mijn bevinding:

Software:
Main: 8.0.0.0
Front: 8.0.0.0
CD Mech: 00.59

Hardware:

Nu ben ik benieuwd of iemand hieruit kan herleiden of mijn dealer een paar weken terug wel of niet de software update voor mijn "oude" stream heeft uitgevoerd !?!

Wat betekent trouwens de optie "cd trans" in het hardware menu. Als ik die kies hoor ik alleen een vage boing door de speakers.. strange...

Main 11.0.0.0
Front 11.0.0.0
CD Mech 00.66
Options M7 DBG

PMW : Off
Mijn Octavia/Stream is van mei 2005.
Radio/CD/iPod werkt prima, ontvangst is Ok (Zelfs in parkeergarage waar mijn vroeger VDO wegviel!)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Patrick_Roermond</font><hr />

Software:

Hardware:

[/ QUOTE ]
Maar kun je die waarden ook veranderen, en zo ja wat gebeurt er dan.

[/ QUOTE ]

Ik kan die waarden niet veranderen? /forum/images/graemlins/crazy.gif

Ik heb de radio van januari 2006, en aldus dezelfde specificaties alss Patrick Roermond.

Dezemorgen hebben ze mij de dealer verzekerd dat er een nieuwe software-update op komst is.....Ik ben eens benieuwd!!!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Oké, dit is mijn bevinding:

Software:
Main: 8.0.0.0
Front: 8.0.0.0
CD Mech: 00.59

Hardware:

[/ QUOTE ]

Ik heb de zelfde en volgens mij heeft de dealer nog nooit aan mijn radio gezeten. Ik denk dat dit ook bij jou het geval moet zijn.

LenK

Forumguru
Via deze link kom je op een site met car diagnostic cables Daar lees ik oa

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
.....The diagnostic cable is usable for ISO9141 and KWP2000 transmission protocol like used for example by:
- Volkswagen
- Audi
- Skoda
- Seat

Important features:

1. This cable can not work if your car uses a protocol/bussystem like VPW, PWM or CAN-bus.
(There are 4 different bus systems under the OBD2 standard ISO/KWP, VPW, <font color="red">PMW</font> and CAN).....

[/ QUOTE ]

Een of ander interfeesje aan/uitzetten? Maar wat je er aan heb?

Mistraller

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ElCloudie</font><hr />

Ik heb de radio van januari 2006, en aldus dezelfde specificaties alss Patrick Roermond.

Dezemorgen hebben ze mij de dealer verzekerd dat er een nieuwe software-update op komst is.....Ik ben eens benieuwd!!!

[/ QUOTE ]
Ben ook benieuwd wanneer ik bij Options: MP3 erbij krijg. /forum/images/graemlins/489.gif
Mijn stream blijft toch vaak storen, vooral rond eindhoven en geleen slechte ontvangst. Verder ontvangt ie redelijk.

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />
Ben ook benieuwd wanneer ik bij Options: MP3 erbij krijg.

[/ QUOTE ]
Ik gun je het van harte maar denk dat daar toch wel iets meer voor nodig is dan een software update. De geheugenruimte zal te klein zijn om zoveel functionaliteit toe te voegen: bestandssysteem, tag info, decoderen etc

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

(There are 4 different bus systems under the OBD2 standard ISO/KWP, VPW, <font color="red">PMW</font> and CAN).....

[/ QUOTE ]

Je hebt zelf het antwoord al gegeven /forum/images/graemlins/grin.gif De VAG-groep maakt dus gebruik van CAN waar een ander automerk gebruik maakt van PMW. Deze staat dus uit omdat de radio anders niet werkt !

Bovenaan Onderaan