Met verlichting wordt je beter gezien..... :bye:
In mijn Fabia heb ik ook een probleempje met de verlichting. Nouja probleem is groot gezegd.
Als ik zonder verlichting rijd (sporadisch dus) dan is het licht van de LG aftermarket radio FEL aan, dus kan ik het knap lezen.
Zo snel ik de verlichting inschake dan dimt de verlichting!
Als ik aan de dashboardverlichting draai dan begint de verlichting van de radio te knipperen van fel naar donker, maar ik krijg het niet meer fel.
In de nacht is het wel lekker, maar overdag kan ik de radio bijna niet lezen zonder voorover te buigen.
Weet iemand welk draadje uit de bundel ervoor zorgt dat je licht geschakeld wordt?
Moet toegeven de radio er nog nooit uit te hebben gehaald in deze auto.
Als ik hem kon editen, nevermind dan maar.Dit bericht is A: over de Octavia 2 en B: over een Stream radio daarin.
Het zou overigens wel handig zijn als de verlichting van de radio zich zou aanpassen op omgevingslicht, b.v. via het signaal van de lichtsensor (moet kunnen via de CANbus). Zelfs met ingeschakelde verlichting is 's nachts de verlichting vrij fel in het display.
De felheid van het maxidot display past zich namelijk wel aan aan het omgevingslicht. (buiten licht: maxidot fel, buiten donker: maxidot minder fel)
Dit bericht is A: over de Octavia 2 en B: over een Stream radio daarin.
Dank u. :473:
Moet ik ook doen met mijn radio, eens kijken welk draad er verantwoordelijk voor is, en deze dan uitschakelen want ik wil niet alleen felle verlichting met de lichten uit en gedimd met verlichting aan.
Werkt dus net andersom bij mij
Nou, nou Frankie, dat kan ook anders. Gieliovd doet gewoon zijn best om ook een bijdragen te leveren en laat zien dat niet alleen Octavia rijder meedenken. Trouwens als er dan toch op streepjes gestaan moet worden is de starter van dit topic al fout begonnen en hat dit bij "Car audio, video, navigatie en andere gadgets" moeten staan. En ook de Vliet doet gewoon zijn best.