Stream vraag??? Rds maxidot

aiva tco adoks

Forumguru
Als je met je stream radio een cd of mp3 afspeelt is het dan ook mogelijk om de rds in je maxidot/scherm radio te zien van bv Qmusic.

Dit vraag is omdat ik graag de flits info lees..voor het geval dat

Ik kan me herinneren dati dit vroeger bij bepaalde autoradio's wel kon.

Rallye

Forumguru
Bij mij niet. Ik heb de maxidot dan ook nooit op de radio-info staan, die kan ik ook op de radio zien, de maxidot kan dus niet iets anders weergeven als de radio. Eigenlijk wel zonde inderdaad.

Hij staat ook niet op de CD-info trouwens: welke track ik afspeel interesseert mij niet bovenmatig en bij een MP3-CD geeft hij geen trackinfo. De maxidot staat bij mij meestal op gemiddeld verbruik.

hemi24

Forumguru
Dus wat Rallye bedoelt is dat het wel kan, of lees ik de oorspronkelijke vraag verkeerd?!?

Maar uitsluitend bij radioweergave, bij afspelen van andere media (CD/MP3, krijg je "Track #").

aiva tco adoks

Forumguru
Waarschijnlijk is het dus niet mogelijk. Ook niet met vag.com??

Ik heb de maxi altijd op radio staan voor de flits info/muziekinfo.
Als ik de maxidot op gemiddeld verbruik zet wordt ik zenuwachtig dat ik nog zuiniger moet gaan rijden.
Dan wordt het een sport om er nog een tiende bij te krijgen :)

Rallye

Forumguru
@hemi24: Ik lijk wat teveel te hebben willen zeggen in één zin. Voor de duidelijkheid: je kunt dus niet in de maxidot de RDS-info laten weergeven, terwijl je met de Stream een CD afspeelt (MP3 of niet).

Bovenaan Onderaan