Stream werkt niet meer

Vanmorgen startte ik de auto, hoor ik een paar vreemde geluiden, zie ik CD error en hoor ik alleen piep-piep-piep uit de boxen komen. /forum/images/graemlins/mad.gif
Radio uit piep-piep-piep blijft.
Auto uitgezet, sneeuw weggehaald, auto starten: piep-piep-piep
Rondje gereden piep-piep-piep en maar teruggegaan.
3 uur later naar de dealer (geen tijd maar kon toch) piep-piep-piep (de hele weg).

Monteur zet de auto aan en alles werkt weer. Kon door de kou komen en ik moet het in de gaten houden.

Heeft iemand anders hier ook last van (met een stream?)

Ik heb 1 keer gehad dat een gekopieerde cd bleef steken. Een paar uur later nadat de auto stil had gestaan weer geprobeerd de cd er uit te halen en toen werkte het weer. Het was niet eens echt koud buiten. Dit is maar 1 keer gebeurd.

F3rry

Nieuw lid
Je zou de volgende keer eens kunnen proberen om de Stream Radio te resetten door de Aan/uit knop voor ongeveer 10 sec. in te houden. Ik heb precies hetzelfde gehad namelijk. Ik zet nu de Radio uit (standby) voordat ik de auto uitzet en sindsdien heb ik dit probleem nooit meer gehad. Wat precies de oorzaak is zou ik niet weten maar ik heb idee dat het aan de software(firmware) ligt.

ougie

Forumguru
Voorheen nooit een probleem gehad, nu is het zo dat mijn Stream problemen begint te vertonen met gekopieerde cd's. Hij moet erg lang nadenken, en speelt dan wel af. Echter handmatig nummers opzoeken werkt niet meer, hij speelt alleen de cd van voor naar achteren. Ook weigerd hij soms en spuugt hij de cd weer uit. Met orriginele cd's geen problemen. Wat zou dit kunnen zijn?

EdK

Forumguru
zou het merk cd kunnen zijn dus met andere woorden probeer eens een ander merk CD.
Maar kan ook zijn dat je je cd's te snel brand ( speed ) brand deze eens op 2 speed en probeer het dan nog eens !!
Het laatste geval is vaak de oplossing Ougie

succes met uitproberen

Icepegel

Nieuw lid
Om hier even op verder te gaan. Vandaag weigert ineens mijn Columbus om dvd's af te spelen. Vanmorgen geen problemen. Hij blijft maar laden. Aan en uit zetten helpt niets. En pas na een hele lange tijd gooit hij de dvd er weer uit.

Cd's (Mp3) pakt ie wel gewoon. Tevens nog geprobeerd met originele dvd, en een kopie.

Iemand een idee? :407:

Bovenaan Onderaan