Beste leden,
mijn vrouw starte de fabia bij haar werk en liet de auto warm draaien om te ontdooien. Ze merkte dst de kachel/ventilator steeds minder deed. Ze heeft hem uitgezet en met de hand schoongekrabt en wilde toen weer starten maar helaas deed niks meer. Met hulp van startkabels met veel moeite kunnen starten en naar huis zonder problemen.
Dag later brande accu lampje even en daarna niet meer.
Ik ben daarna rondje gaan rijden met echt alles aan kwa stroomverbruikers maar niks te merken.
Vandaag even stroom gemeten en meet 13,8 volt maar zakt soms terug naar 12,2 volt en loopt weer terug naar 13,8 als hij stationair draaid met alles zo veel mogelijk aan.
Iemand tips heb auto snachts nodig en wil morgen alles regelen.
Een bevriende monteur denkt spanningsregelaar dus dynamo vervangen betreft skoda fabia 1.4 uit april 2010 net voor nieuwere model kwam.
Mvg wouter
mijn vrouw starte de fabia bij haar werk en liet de auto warm draaien om te ontdooien. Ze merkte dst de kachel/ventilator steeds minder deed. Ze heeft hem uitgezet en met de hand schoongekrabt en wilde toen weer starten maar helaas deed niks meer. Met hulp van startkabels met veel moeite kunnen starten en naar huis zonder problemen.
Dag later brande accu lampje even en daarna niet meer.
Ik ben daarna rondje gaan rijden met echt alles aan kwa stroomverbruikers maar niks te merken.
Vandaag even stroom gemeten en meet 13,8 volt maar zakt soms terug naar 12,2 volt en loopt weer terug naar 13,8 als hij stationair draaid met alles zo veel mogelijk aan.
Iemand tips heb auto snachts nodig en wil morgen alles regelen.
Een bevriende monteur denkt spanningsregelaar dus dynamo vervangen betreft skoda fabia 1.4 uit april 2010 net voor nieuwere model kwam.
Mvg wouter