Gege
Lid
Mijn SII is net binnen geweest bij de dealer voor een "uitlijning" (na een uitstekende stoeprand te hebben geraakt tegen 60 km/u en twee banden + velg te hebben vernietigd) en nu staat het stuurwiel niet meer netjes "recht in het midden". Als je 100% rechtdoor rijdt staat het stuur iets meer naar links ipv netjes recht. Ik weet het, het is misschien een detail, maar ik vind het best wel storend.
Is het een grote klus om dit weer op te lappen ?
Tevens heb ik nogmaals gevraagd het blijvende gerammel in de bestuurdersdeur te willen oplossen (3de maal). Jammer, maar helaas het vertrouwde gerammel steekt weer de kop op. Wat ik ondertussen wel heb ontdekt: als ik met mijn linkerknie tijdens het rijden stevig tegen het deurpaneer duw is het gerammel weg, kan toch niet moeilijk zijn om dit op te lossen ? Of wel ?
Gege.
Is het een grote klus om dit weer op te lappen ?
Tevens heb ik nogmaals gevraagd het blijvende gerammel in de bestuurdersdeur te willen oplossen (3de maal). Jammer, maar helaas het vertrouwde gerammel steekt weer de kop op. Wat ik ondertussen wel heb ontdekt: als ik met mijn linkerknie tijdens het rijden stevig tegen het deurpaneer duw is het gerammel weg, kan toch niet moeilijk zijn om dit op te lossen ? Of wel ?
Gege.