Stuur scheef

Gege

Lid
Mijn SII is net binnen geweest bij de dealer voor een "uitlijning" (na een uitstekende stoeprand te hebben geraakt tegen 60 km/u en twee banden + velg te hebben vernietigd) en nu staat het stuurwiel niet meer netjes "recht in het midden". Als je 100% rechtdoor rijdt staat het stuur iets meer naar links ipv netjes recht. Ik weet het, het is misschien een detail, maar ik vind het best wel storend.
Is het een grote klus om dit weer op te lappen ?
Tevens heb ik nogmaals gevraagd het blijvende gerammel in de bestuurdersdeur te willen oplossen (3de maal). Jammer, maar helaas het vertrouwde gerammel steekt weer de kop op. Wat ik ondertussen wel heb ontdekt: als ik met mijn linkerknie tijdens het rijden stevig tegen het deurpaneer duw is het gerammel weg, kan toch niet moeilijk zijn om dit op te lossen ? Of wel ?:mad::confused::mad:

Gege.

Gieliovd

Forumguru
Dit had de dealer direct moeten oplossen. Dan hebben je stangetjes beneden bij je wielophanging een optater gehad. Daar zitten stelmoeren op en dan stel je dit weer juist in het spoor. Is een doodnormale klus.

Je rammeltje is duidelijk...

Gemakzuchtige dealer? Die uitlijning hoort bij de prijs in te zitten voor de reparatie, geen optie!

EdK

Forumguru
Nog geen half uur werk voor een goede monteur !
Hij heeft tijdens de uitlijning niet opgelet of het stuur wel recht stond
Dus hij kan zijn werk even overdoen maar jij zal wel weer eerst een afspraak moeten maken.

Tallguy

Forumguru
Gege: ik heb ff gesnuffeld waar jij ongeveer in België woont en ik zie dat Jacobs op 48km van je vandaan zit. Die dealer wordt als goed beschouwd door onze leden. Lees hier over Jacobs: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=12003 (verderop in het topic).

Misschien een idee, ook al is het niet direct naast de deur, om daar eens te praten? Uiteraard is het wel zo dat de dealer die je zo naar huis stuurde eerst de zaakjes moet fixen. Daartoe zijn ze toch verplicht zou je denken. Het is echter nooit verkeerd om eens een andere dealer te zoeken als je ontevreden blijft over je huidige.

Gieliovd

Forumguru
"Volgens mij zijn jullie vergeten mijn stuur recht te zetten na het repareren van de banden en het uitlijnen van de velgen"

Klaar!

Bovenaan Onderaan