Stuurbekrachtiging uitgevallen en weer gaan werken

judith1988nl

Nieuw lid
Mijn stuurbekrachtiging was uitgevallen, het rode lampje brandde en heb hem toen aan de kant laten staan. Toen ik de volgende dag de zekering even ging controleren (verder dan dat gaat mijn technische kennis ook niet ) bleek deze nog goed te zijn, maar het probleem was hierna wel verholpen.

Superfijn natuurlijk, maar ik ben nu wel bang dat het weer gebeurt. En naar een garage gaan voor een probleem wat er niet meer is, is natuurlijk lastig..

Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Ik kreeg de indruk dat het een vaker voorkomend probleem is… Kan ik gewoon zo verder rijden, of actie ondernemen?
 

Erik_NL

Forumguru
het uitvallen van de stuurbekrachtiging kan een voorteken zijn van een accu die op zijn eind loopt. Laat daarom de conditie van de accu checken.
been there, seen it
 

judith1988nl

Nieuw lid
Ohh laten we hopen dat dat het enige is dan! Ik reed er ook erg weinig mee, dus dat klinkt dan ook niet heel onlogisch..
 

hemi24

Forumguru
Wordt een storing met een rood lampje niet altijd weggeschreven in het storingsgeheugen?

Dus ik zou de auto even bij de dealer laten uitlezen!
 

Tees

Donateur
Vaak wel, maar niet altijd (al verbaast me dat nog steeds wel eens!). Uitlezen is wel verstandig idd.
 
Bovenaan Onderaan