stuurkolomschakelaar cq relais (wederom)
Hallo hallo!
Heb er via de zoekfunctie al wat over kunnen lezen; maar toch een specifiekere vraag.
Mijn octavia 1 (1.6 mpi) had ruim een jaar geleden last van "klikken"in het relais dat ging gebeurde na het geven van richting.
Inspuiten van de handle met wd40 heeft het al die tijd verholpen.
Vaak is het OF het relais OF de handel.
Ik ga er nu waarschijnlijk voor kiezen de handel te laten vervangen (ca 60,- incl btw, ex uurloon garage)
Toch heb ik het relais even gedemonteerd en ingespoten met wd40 om te kijken of dit helpt.
Tot op heden niet.
Als ik alleen het relais wil vervangen (of lenen om te testen) kan ik deze niet vinden via internet.
Op de sticker staat 1u0 953 235 B
edit: lees net op dit forum dat dat het onderdeelnummer ook is
Overigens hielp deze keer het inspuiten van de handle niet, hij bleef na het inspuiten juist conitu klikken.
Lijkt mij wel een indicatie dat het hem echt in de handle zit??
Thanx
Hallo hallo!
Heb er via de zoekfunctie al wat over kunnen lezen; maar toch een specifiekere vraag.
Mijn octavia 1 (1.6 mpi) had ruim een jaar geleden last van "klikken"in het relais dat ging gebeurde na het geven van richting.
Inspuiten van de handle met wd40 heeft het al die tijd verholpen.
Vaak is het OF het relais OF de handel.
Ik ga er nu waarschijnlijk voor kiezen de handel te laten vervangen (ca 60,- incl btw, ex uurloon garage)
Toch heb ik het relais even gedemonteerd en ingespoten met wd40 om te kijken of dit helpt.
Tot op heden niet.
Als ik alleen het relais wil vervangen (of lenen om te testen) kan ik deze niet vinden via internet.
Op de sticker staat 1u0 953 235 B
edit: lees net op dit forum dat dat het onderdeelnummer ook is
Overigens hielp deze keer het inspuiten van de handle niet, hij bleef na het inspuiten juist conitu klikken.
Lijkt mij wel een indicatie dat het hem echt in de handle zit??
Thanx