Stuurlogo RS in OC2

Ik ben vandaag bij de dealer in Almere geweest om te informeren naar het RS logo in het 3-spaaks stuurwiel van de Octavia RS.
Mijn vraag was of dit los te bestellen was. Het antwoord was negatief maar ik heb daar mijn bedenkingen bij.

Ik heb het 3-spaaks stuurwiel wat soortgelijk is aan de RS uitvoering, behalve wellicht de dikte en het geperforeerde leer, maar de uitsparing onderin het stuurwiel is soortgelijk volgens mij. Ik vind dat rvs logo wel mooi staan en dacht dat het wellicht een leuke optie was.

Weet iemand of het los te verkrijgen is? En zo ja, hoe te monteren (behalve met seconde lijm)

Alvast bedankt

Gr Mark

vrucht

Lid
of bij milotec.
als ze het daar niet hebben, is de kans heel klein dat je het wel ergens wel vindt.

Ronnie

Forumguru
Volgens de VAG onderdelen software ETKA alleen het complete middendeel, dus inclusief airbag, wordt dus een duur grapje..........

Okki

Donateur
Ik heb daar ook wel eens aan zitten denken, maar dan alleen een plaatje in geborsteld aluminium.
Misschien is er wel een metaalbewerker op dit forum die dit in kleine oplage kan maken.
Kan je er altijd nog zelf een inscriptie in laten maken (SF? SkodaForum?)

Gisterenavond ging de site offline bij mij toen ik deze post plaatste.
Ik dacht dat e.e.a fout gegaan was en plaatste hem vanmorgen opnieuw... had even beter moeten kijken inplaats direct een nieuw Topic te openen...sorry!!!

Maar goed weer even on-topic, ik heb zelf ook liever een rvs plaatje "ZONDER" RS logo omdat ik van origineel houd en het eigenlijk een beetje sjonnie vindt
om een RS onderdeel in een Elegance te plaatsen, maar zonder logo is helemaal niet verkrijgbaar ben ik bang.
Maar goed ik ga even zoeken aan de hand van jullie tips tot zo ver.

Alvast bedankt

Bovenaan Onderaan