Stuurwiel bediening RS

Hallo,
Ik ben bezig met het uitzoeken van een nieuwe O2. Mijn voorkeur gaat uit naar een RS TDI DSG. Ik kan alleen nergens in de brochure terugvinden of er stuurwielbedining inzit (optie of standaard). De verkoper kon het niet zeggen en bij PON gingen ze het uitzoeken. Maar geen reactie gehad.
Zijn er facelift-RS rijders die mij dit kunnen vertellen?

P.s. de demo-RS die ik bij PON gereden heb, heeft namelijk wel stuurwielbediening.

Ralph

Lid
Nee kan niet. Ik heb ook een facelift RS en had het graag gewild. Net als stoelverwarming achter niet mogelijk is.

Falcon

Donateur
Je kunt in mijn belevening ten alle tijde een multispaaks stuur bestellen met stuurbediening. Deze staat gewoon in de Octavia accessoires lijst.

Moet wel achteraf in gebouwd worden door de dealer. Maar hij heeft dan niet de ribbelige stuurkanten. Is alleen van leer.

Sand3r

Senior Member
Het staat niet in de optie lijsten, maar het kan wel.
Op skoda.de is het wel te kiezen uit de optie lijst als je de configurator gebruikt.

Ralph

Lid
Het is in Nederland niet mogelijk de RS te bestellen met stuurwielbediening.
Achteraf inbouwen schijnt heel tijdrovend en kostbaar te zijn, nog maar niets te zeggen over de mogelijke fouten die op kunnen treden.

Falcon

Donateur
Dan begrijp ik waarom het niet kan Ralph.. bedankt voor de uitleg. Trouwens ik ben heel benieuwd naar jouw RS.

Sand3r

Senior Member
Achteraf inbouwen schijnt heel tijdrovend en kostbaar te zijn, nog maar niets te zeggen over de mogelijke fouten die op kunnen treden.

Dat valt nou ook wel weer mee.
Wel wat kostbaar als je de delen nieuw koopt. Maar opzich wel te doen.
Je hebt een stuur met MF knoppen nodig, waar je je airbag op kan overzetten. En dan nog de MF module met bekabeling(wellicht al aanwezig?).
Dit klik je er zo in.
Dan eventueel nog aanmelden op de ECU en gaan.
Fouten zal je niet krijgen.

Er is wel een duitse handleiding te vinden.

Ralph

Lid
Ik heb al van verschillende mensen en dealers gehoord, en ook op het internet is er veel over te vinden, dat het een hele lastige klus is! Het is daarom ook niet aan te raden!

Ik heb vandaag via de dealer te horen gekregen dat het MFSW standaard is op de RS. Dus dan maar afwachten of het daadwerkelijk zo geleverd gaat worden.

Bovenaan Onderaan