Stuurwiel "sierlijsten" los maken?

Ik wil het 4 spaaks stuurwiel in mijn O3 voorzien van een mooi "leren" velletje. Dit heb ik op mijn vorige auto's ook al gedaan en zorgt voor een fijner gevoel en net iets meer dikte. Voor de 15 euris van ali kan je in mijn ogen geen betere en simpelere mod doen!
Heb er al bijpassend bij de carosseriekleur een mooie met rood stiksel voor binnen. ;)

Nu was op de Prius het echt poepsimpel om de airbag en alle trimlijsten los te klikken zodat alle randjes mooi netjes onder die kapjes zitten. Ik heb me al helemaal suf gezocht op internet en elk mogelijk stuurwiel filmpje bekeken, maar ik zie nergens een beschrijving (en of het mogelijk is) hoe die vlakke sierlijsten van de horizontale balk af te krijgen.
Wel van de airbag (dat gaat vast lukken), maar dus niet van de vlakken waar bij de MFD stuurwielen de knoppen zitten.

Schermafbeelding 2024-09-18 om 13.58.48.png

Wordt dat mss vanzelf duidelijk als ik de airbag eruit heb?
Of is er iemand die dat zo kan zeggen?
Schroeven? Klik systeem?

Ik wil voorkomen dat ik de boel eruit heb om er dan achter te komen dat het helemaal niet kan en ik net zo goed de hele boel vast had kunnen laten zitten...:banghead:

Een MFD stuurwiel zou ik leuk vinden, maar ik heb echt een van de meest kale versies geleverd denk ik, dus moet dan ook aan een andere sleepring, hercoderen, etc en daar heb ik nu ff het geld niet voor (over).
Dus een simpel kippelullenlerenvelletje eromheen doet het prima voor nu :D

Dank voor ieders input!
 

ertromp

Forumguru
Airbag eruit en dan in het geheel die zwarte glimmende sierlijst er uit klikken. Knoppen komen mee en zijn dan van die sierlijst af te schroeven
 
Bovenaan Onderaan