stuurwiel vervangen 2019

oke5

Lid
wie heeft ervaring met het standaard stuur vervangen van octavia 2019 (witte verlichting) voor een sportstuur afgevalkte onderkant met schakelflippers ook witte verlichting.
En ofdat de standaard airbag en stekkers hetzelfde zijn en of dat ook werkt zonder inleren/inlezen.
En werkwijze hiervan ik heb wel het één en ander gezien eerst de +pool van de accu paar minuten wachten stuur draaien van de achterkant klem airbag losklikken stuur weer draaien andere klem los maken,stekkers eruit airbag en functie stuur bout losdraaien en het andere stuur erin zetten.Maar ofadt juist is weet ik niet percies.

oke5

Lid
Wel een goede tip
Nu zit er een rond stuur in uit 2019 met witte verlichting,dat wil ik vervangen door een afgevakt stuurwiel met schakelfippers ook uit 2019 met witte verlichting maar ik weet niet precies hoe ik aan moet pakken of dat er misschien nog iets anders nodig heb

Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Ligt aan je sleep-in of de flippers gaan werken als je ze nu niet hebt. Is geen plug and play

1983jeroen

Forumguru
Heb dit ook al eens geprobeerd uit te zoeken. Kon niet op een heel duidelijk antwoord komen en nu ik in de bergen zit mis ik flippers ook niet echt terwijl ik wel had verwacht meer zelf te moeten ingrijpen qua schakelen

Bovenaan Onderaan