Ik ga dit even volgen. Voor zover ik weet bestaan deze niet voor de hatchback helaas.
Laitovo lijkt me wel wat. Met Solarplexius lijken de ramen niet meer open te kunnen. Zie ik dat goed? Privacy Shades hebben/hadden de verkeerde pasvorm voor de O3. Die heb ik enkele maanden geleden besteld en teruggestuurd. Op de doos stond het goede type auto, maar de schermen paste helemaal niet.Die zijn er niet. Heb stad en land afgezocht. Alternatieven zijn Laitovo en Solarplexius.
Laitovo lijkt me wel wat. Met Solarplexius lijken de ramen niet meer open te kunnen. Zie ik dat goed? Privacy Shades hebben/hadden de verkeerde pasvorm voor de O3. Die heb ik enkele maanden geleden besteld en teruggestuurd. Op de doos stond het goede type auto, maar de schermen paste helemaal niet.
Solarplexius was ik inmiddels achter. Een collega van me heeft ze op z'n 3-serie. Ziet er erg strak uit moet ik zeggen. Montage schijnt ook zonder problemen geweest te zijn (3e remlicht was wel even tricky).Die zijn er niet. Heb stad en land afgezocht. Alternatieven zijn Laitovo en Solarplexius.
Ik zie geen zonneschermen ?
Dat ga ik even checken bij bovengenoemde collega. Dat zou minder fijn zijn namelijk, alhoewel ik in mijn Lexus eigenlijk nooit de achterruiten open doe...Laitovo lijkt me wel wat. Met Solarplexius lijken de ramen niet meer open te kunnen. Zie ik dat goed? Privacy Shades hebben/hadden de verkeerde pasvorm voor de O3. Die heb ik enkele maanden geleden besteld en teruggestuurd. Op de doos stond het goede type auto, maar de schermen paste helemaal niet.
Even automerk e.d. Invullen.Ik zie geen zonneschermen ?