Sunsafe Glas

Wat is er zo special aan de optie Sunsafe Glas (lees waarom moet dit zoveel kosten) /forum/images/graemlins/ahum.gif

Beschikt er iemand over ervaring / foto's van een O2 Combi met dit glas ?

Alvast Bedankt

guitar_billy

Senior Member
dit is af-fabriek glas waar een metaalfolie tussen zit. dit houdt zonnewarmte buiten en verdonkerd niet echt. het zou ook wat geluiddempend zijn ivm gelaagdheid van het glas.

maar prijzen 815EURO tot over 1000EURO zijn wel pittig.

arnold

Nieuw lid
en je Tomtom go kan in de prullenbak /forum/images/graemlins/winkie.gif of je moet met een losse dak antenne willen rijden

De nieuwe TomTom Go's en huidige TomTom One met SIRF III GPS Chipset komen blijkbaar wel door dit type glas heen.

Just_me

Nieuw lid
Heb voor m'n O2 een auto gehad met warmtewerend glas.
Toen gebruikte ik de airco alleen op hele warme dagen.

Nu moet ik de airco al bij 2 zonnestralen inschakelen omdat het anders snikheet in m'n auto word.
De buitentemperatuur blijkt opeens niet meer van belang te zijn als je geen warmtewerend glas hebt.

M'n O2 lijkt wel een mobiele broeikas... /forum/images/graemlins/blush.gif

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: guitar_billy</font><hr />

maar prijzen 815EURO tot over 1000EURO zijn wel pittig.

[/ QUOTE ]

goedendag , dat is behoorlijk prijzig voor een paar andere raampjes /forum/images/graemlins/1884.gif

Zoef

Actief lid
Er zit ook een zgn zonneband in je voorruit heb ik mij laten vertellen. Ook blijkt er een te staan (om proef te rijden) bij S-point in Amsterdam. Kun je het vergelijken met een auto zonder dat glas. (of het idd geluid scheelt, weet ik nu nog niet, maar je kunt het natuurlijk ook proberen)
gr.
Sandor

Bovenaan Onderaan